.:Gurkan:. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 TPBs arbetare är värdelösa. 5 timmar kvar, till dom har hittat klart, säger dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Spelandet drar igång imorgon, förhoppningsvis. Kan hända att jag spelar av och till eftersom jag har freakin' hemkunskap. Men annars blir det hårdspel så fingrarna blöder på onsdag. Kan inte imorgon eller på Onsdag tyvärr. ledsen... Redigerad 27 februari, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Vi är bara fyra atm. Weener kan inte spela på vardagar. Enligt Curly kan Glockalnet ersätta honom... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Guess what I have! EDIT: Och in your face, vem som nu skrev att man inte kunde patcha pirat kopian. http://img147.imageshack.us/img147/7727/namnls8hu.jpg Redigerad 28 februari, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Guess what I have! EDIT: Och in your face, vem som nu skrev att man inte kunde patcha pirat kopian. http://img147.imageshack.us/img147/7727/namnls8hu.jpg Snälla, jag tror det räcker med ditt warez-skryt nu. Dessutom har redan Curly sagt " Jag, Panimala och Bubbli har alla nedladdade versioner och har patchat till 1.1", så det där var knappast något nytt heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Spelandet drar igång imorgon, förhoppningsvis. Kan hända att jag spelar av och till eftersom jag har freakin' hemkunskap. Men annars blir det hårdspel så fingrarna blöder på onsdag. Man kan ju variera sig lite, så man inte är samma personer varje gång. Förutsatt att folk är bra och klarar att ta order. Men jag vill att alla som är med och spelar ska ha headset, då det är värdelöst att försöka snacka över chatten. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Jag ska hoppa på. Jag ska försöka avinstallera och köra in den igen och försöka patcha till 1.1. Funkade inte förut. EDIT: JA! Det gick! EDIT 2: Pöh, CD Key invalid.. Redigerad 28 februari, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 När jag startar demot och börjar på ett uppdrag så är det helt vitt, men jag kan se i 2 sekunder efter en flash. Jag trodde att det räckte med det jag har men jag är inte bra på datorer så kan ni säga :"> Pentium[R] 4 CPU 2.00GHz 1,99 GHz 512 MB RAM Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Vad har du för grafikkort? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Alltså, jag har ett Geforce 3 TROR jag... Det är 64 iallafall ., That's ze shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Vad har du för grafikkort? NVIDIA GeForce3 Ti 200 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Har du uppdaterat drivrutinerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Compwear Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Har du uppdaterat drivrutinerna? Som sagt, jag är inte bra på datorer så jag vet inte hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Alltså, jag har ett Geforce 3 TROR jag... Det är 64 iallafall ., That's ze shit. Äsch, det har jag med. Och det är sannerligen The Shit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Som sagt, jag är inte bra på datorer så jag vet inte hur man gör Det är viktigt att uppdatera drivrutinerna. http://www.nvidia.com/object/winxp_2k_81.98.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Okej, nu ska jag, Pico och HOWHOW spela. Ska någon mer haka på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Jag kanske. Men det blir CD Key Invalid när jag försöker köra en 1.1 server. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 NVIDIA GeForce3 Ti 200 Jag har ett GeForce3 Ti 500 och det funkar för mig... Så jag gissar på att du har ett äldre än mig men det kanske borde kunna funka ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Spelar Curly, jackeroch alla nu eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Tror inte det. Dom är fortfarande inne på forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts