Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Kanske köper SWAT 4 senare, hur mycket kostar det förresten? EDIT: Hittade det på Webhallen.com för ynka 159 kr Redigerad 27 februari, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag testade SWAT 4 (demot)... Jag är inte säker om det ska vara så men jag gick jävla söligt?.... jag tror inte man kunde springa eller kanske jag inte provat alla knappar?. Men man gick inte lika snabbt som i BF2.... betydligt långsammare... Shift. --- Nu har många visat sitt intresse, ni kan ju bilda ett eget lag ni som inte kom med (låter lite taskigt ). Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hmmm...konstigt, jag misslyckades med att patcha swat 4 ^^ kanske bara var fel på min version då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Kan man spela terrorister mot swat online? Isåfall skulle det vara kul med ett swat lag och ett terrorist lag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag vill joina Gta sajtens Swat Team. Jag har vari bra men ska börja spela igen. E de typ en klan eller vad:P Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag är gärna med och lirar, vi kan ju köra typ 5 vs 5? eller fler beroende på vilka som vill vara med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Vi kör CO-OP (SWAT vs botar). Vi har som regel att max fem personer får delta varje gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Vi kör CO-OP (SWAT vs botar). Vi har som regel att max fem personer får delta varje gång. Rädda för mänskligt motstånd? ,Nä men får väl respektera om ni endast vill inrikta er på Coop. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Följande verkar ha visat intresse: Invictus nexus Spam Snuten Godfather I lol Jojje .:Gurkan:. Siana ZcruweN Det är väl bara att ni börjar lira, fullt hos oss i detta läge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Rädda för mänskligt motstånd? ,Nä men får väl respektera om ni endast vill inrikta er på Coop. Nej, det är CO-OP som är roligast/mest SWAT- känsla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Följande verkar ha visat intresse: Invictus nexus Spam Snuten Godfather I lol Jojje .:Gurkan:. Siana ZcruweN Det är väl bara att ni börjar lira, fullt hos oss i detta läge. Mitt blir hittat i buskarna om några timmar. De som letar verkar ha kaffepaus De säger att det kan ta runt 5 timmar. Sega satar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hiarr, självgoda jävlar. Vem är med mig och spelar istället, eftersom det där gänget är fullt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Dom har hittat nya spår och beräknas vara klara om 3 timmar 60% Redigerad 27 februari, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Om det blir nåt nytt gäng och ni behöver hjälp med server så PM:a mig bara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hiarr, självgoda jävlar. Vem är med mig och spelar istället, eftersom det där gänget är fullt? Beställer det nog imorgon från Webhallen. Men när jag har fått det så hänger jag på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Hiarr, självgoda jävlar. Vem är med mig och spelar istället, eftersom det där gänget är fullt? Jag. Finkammar buskarna efter ett exemplar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Jag. Finkammar buskarna efter ett exemplar. Goodie. 1. Siana 2. Pico 3. HOWHOW 4. Spam Snuten 5. Ledig Hoppa in kvickt. Redigerad 27 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag är med er Pico och Siana. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Goodie. 1. Siana 2. Pico 3. HOWHOW 4. Ledig 5. Ledig Hoppa in kvickt. Jag hänger på, ska skaffa det snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Spelandet drar igång imorgon, förhoppningsvis. Kan hända att jag spelar av och till eftersom jag har freakin' hemkunskap. Men annars blir det hårdspel så fingrarna blöder på onsdag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts