Jacker Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Krav: Ålder: 15 - 16 Ska ha mick och Teamspeak2 installerat Ha erfarenhet av SWAT 4, kunna samarbeta och lyda order Vara en trevlig prick och vara lagom seriös - inte för tråkig och inte för skämtsam GTAsajten SWAT består av: Curly Bubbli Panimala Jacker Redigerad 29 april, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Skulle varit kul... Men jag har inte spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Skulle varit kul... Men jag har inte spelet. Säger samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Silket sammanträffande att jag hittat Swat4 i buskarna för några dagar sen Men jag suger, Så inte jag Redigerad 26 februari, 2006 av Godfather Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Silket sammanträffande att jag hittat Swat4 i buskarna för några dagar sen Men jag suger, Så inte jag Du ska kunna spela online med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag har SWAT 4, och installation på Teamspeak 2.. Men jag är en liten skit på 13 som inte brukar spela med dom störra skitarna på 15, 16 osv. eller brukar jag Men tyvärr är jag inte intresserad och får knappast vara med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vi fungerade snuskigt bra med bara fyra stycken så det behövs ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jo. Fast det skulle vara roligare med fem stycken, så folk är fortfarande välkommna. Problemet var att Weener fjantade sig hela tiden, så det var därför det gick så bra utan honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Skulle vilja joina. Ska uppdatera till 1.1 sen. EDIT: Pöh, den kan inte uppgradera, säger att den inte är en giltlig 1.0... Redigerad 26 februari, 2006 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Kanske tar å inhandlar SWAT 4 när den nya datorn kommer.. Om den nu kommer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Jag får mitt om 6 timmar och jag vet inte...men, då kan jag vara med. Jag är faktist bra på sådana Fo Shizzel spel! (Kanske) :'( EDIT: 4 timmar kvar EDIT: 3 timmar kvar Redigerad 27 februari, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag får mitt om 6 timmar och jag vet inte...men, då kan jag vara med. Jag är faktist bra på sådana Fo Shizzel spel! (Kanske) :'( EDIT: 4 timmar kvar EDIT 2: 3 timmar kvar Buskversionen funkar inte och patcha då de är "repigt". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Buskversionen funkar inte och patcha då de är "repigt". Jag kan mina metoder. Haxxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MAFIA_KING Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Man kan inte patcha en nerladdad version, lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Man kan inte patcha en nerladdad version, lol. Jag, Panimala och Bubbli har alla nedladdade versioner och har patchat till 1.1, så lol på dig själv. Kan meddela att platsen tills vidare är upptagen av Glockalnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Man kan både spela online och patcha en piratversion av spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Man kan både spela online och patcha en piratversion av spelet. Jaså?! Om ni skulle vilja spela någon mer gång, är jag gärna med pojkar. http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag testade SWAT 4 (demot)... Jag är inte säker om det ska vara så men jag gick jävla söligt?.... jag tror inte man kunde springa eller kanske jag inte provat alla knappar?. Men man gick inte lika snabbt som i BF2.... betydligt långsammare... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jaså?! Om ni skulle vilja spela någon mer gång, är jag gärna med pojkar. http://67.18.37.14/19/132/emo/naughty.gif Självklart, vi är uppe i värsta 'Spela SWAT 4'-perioden nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Självklart, vi är uppe i värsta 'Spela SWAT 4'-perioden nu. Jippey! *Fäster erv- pin på Panimalas bröst* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts