XaeRo Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Detta kanske är en onödig topic... iaf undrar jag om det är någon skillnad mellan Fable och Fable The Lost Chapters. TLC finns ju typ bara till dator.... men jag har typ hört på vissa ställen att det finns nya items och sånt.... och andra säger att det är typ exakt likadant bara att TLC är till dator. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Det finns lite olika grejs... Men det största är nog att det finns några uppdrag till där det det första till X-Box slutar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
XaeRo Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Hmmm..... kk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crusader Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Detta kanske är en onödig topic... iaf undrar jag om det är någon skillnad mellan Fable och Fable The Lost Chapters. TLC finns ju typ bara till dator.... men jag har typ hört på vissa ställen att det finns nya items och sånt.... och andra säger att det är typ exakt likadant bara att TLC är till dator. TLC finns till XBox och PC. Finns lite ouppklarade grejor från Fable som blir uppklarade plus några fler quests, vapen osv.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts