Jump to content

Dekrim Snack Här!

chucky.swe
 Share

Recommended Posts

Dekrim är bara roligt i början när man måste kämpa för att överleva men när man nått en så hög respekt att man är säker är det inte kul längre.

Ja jag sitter mest och maxxar kfer.. =/ ;) men det är väl ganska okej kortsiktigt då man verkligen måste "slåss"

Redigerad av chucky.swe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hade 400respekt och 56000000000000000000000000000 i pengar de va ganska lol ;) Men jag hadde så många horhus och fullt upgraderade så jag fick typ in en 1000000000000000000000000000 jag vet int vad de heter om natten... Och många av dom bästa bilarna plus full trimmade (w00t)

Redigerad av nexus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

SÅ jävla kul spel :lol:

Jag och min polare lurade av 1 biljon av bengtgrym (vet inte om han finns där längre, men han var etta då)... det är grymt lätt att lura folk på pengar, sälja gubbar osv som inte finns... hehe, sen så sände han folk på mig som fan och försökte döda mig, men jag klarade det :lol:!

En annan kille vi lurade blev så sur och sa att han skulle polisanmäla oss, haha :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Spelade innan men slutade för ett år sedan för mina kompisar slutade var "miniboss" och hade rött mö pengar innan den allra första razzian kom.

luddee har hållit på med samma sak och jag hade ca 5 som sa at dom skulle polisanmälla mig och 1 som sa att han pappa var polis och skulle söka upp mig och tvinga mig ge tillbaks den. ^_^:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor