gizmo91 Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Hehe ja jag har fastnat när man har gett mjölken till "shop" tjejen och har fått pistolen men vad ska man göra sen ? Finns det någon FAQ eller walktrough till det ? Argh fel forumdel....... Redigerad 27 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STAB Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Woot? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Woot? Wordup, jag begriper ingenting. Var det fel forumdel, eller helt fel forum? Smisk förtjänar du i varje fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Wordup, jag begriper ingenting. Var det fel forumdel, eller helt fel forum? Smisk förtjänar du i varje fall. Fel forumdel *mottar smisk* Aja jag kom vidare på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts