Carolus XII rex suenica Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 ok, men hur många spelår har du spelat??? Vet faktiskt inte men jag kan gissa på 50-70 ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Jjag funderar på att köpa... Som nån annan undrade kan man gå ner till marknivå som i Vice City?? Kan man skapa kaos själv?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Jjag funderar på att köpa... Som nån annan undrade kan man gå ner till marknivå som i Vice City?? Kan man skapa kaos själv?? Mn kan iaf välja var en sim ska bo och följa han i staden! Jepp man kan skapa kaos man kan välja mellan Jordbävning, Robot Attack, m.m. om man vill förstöra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Man kan inte gå ner i marknivå som i vice city men det e hur kul som helst!! det e ba en grejj det e omöjligt och få ihop ekonomin!!! kan nån hjälpa mig :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 förresten spelar nån av er överinternet ska kolla hur det är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Äntligen har jag fått ihoå ekonomin men det e ju bara massa svarta fleckar på vägarna!!vad e det och vad beror det på?? det e så fult :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Äntligen har jag fått ihoå ekonomin men det e ju bara massa svarta fleckar på vägarna!!vad e det och vad beror det på?? det e så fult :'( Så blev det i Sim City 2000 om man inte gav tillräckligt med pengar till underhåll av vägar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Canza 57 Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 (redigerad) Äntligen har jag fått ihoå ekonomin men det e ju bara massa svarta fleckar på vägarna!!vad e det och vad beror det på?? det e så fult :'( Du betalar för lite för vägreperationer. Den ska man ha över strecket för att slippa skadade vägar. Tips, sänk underhållet för kraftverken så att de endast producerar så mycket som det behövs i staden. Bygg inga reningsverk i början utan håll dig till en soptipp. Höj skatterna till runt 9.5. Redigerad 1 februari, 2003 av Canza 57 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 1 februari, 2003 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2003 Tack Tack tack så jätte mycket tack för alla tips!! staden var så ful en till grejj när dom flyttar från husen blir som ju helt svarta!det e också fult hur gör man så dom inte flyttar!!mycke skolor typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts