Replay Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Är det någon som har Simcity 4. Isåfall, är det ball? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
walen Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 vill ha verkar ganska kul typ simcity och sims i samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Jag har det! Väldigt kul i början mycke val möjligheter för tillfället har jag 90 000 stolta stadsbor! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 har det men det är svårt som f*n. Hur lyckades du med 90000 pers?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 (redigerad) Jag har det oxå, men hur tusan ska man få ordning på ekonomin från början Redigerad 29 januari, 2003 av Kubanen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 Kan man gå ner på marknivå och se staden typ som i Vice City? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 ja tror det..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 (redigerad) Jag har det! Väldigt kul i början mycke val möjligheter för tillfället har jag 90 000 stolta stadsbor! hur kan du få in SÅ många invånare??? :'( Och hur ska man få orning på ekonomin i början? :'( Redigerad 28 januari, 2003 av Gta_fan1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 (redigerad) hur kan du få in SÅ många invånare??? :'( Och hur ska man få orning på ekonomin i början? :'( det viktigaste i början är att du höjer skatterna lite, sen kan du knappast ha mer än vindkraftverk i början, sen så tänk på att varje liten park och attraktion tar på månads kostanden, tex en park tar 10$ varje månad på budgeten. Intäkterna måste alltid vara högre än utgifterna för att d ska hålla ihop. Jag har "bara" 7000 invånare i min stad men ekonomin går ihop iaf Redigerad 28 januari, 2003 av samool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 28 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 men på mitt sim city 4 så var det inga städer från början så man var tvungen att bygga upp städer för att kunna handla imellan städerna...jobbigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Så är det i alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Jag ska köpa det jag tänkte köpa det igår men det var slut :'( :'( :'( men jag ska nog till LULEÅ i helgen dom har det nog på EL GIGANTEN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiiiim Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 är det värt att köpa ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 är det värt att köpa ? ja, det tycker jag nog. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 vad är ditt argument jag kanske ska skaffa det måste finnas en anledning ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Carolus XII rex suenica Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 har det men det är svårt som f*n. Hur lyckades du med 90000 pers?! jag har massvis med skolor och så,, inga industriområden nära staden, plus så har jag den största ytan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 jag har massvis med skolor och så,, inga industriområden nära staden, plus så har jag den största ytan! ok, men hur många spelår har du spelat??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Jaaa jag har nyss fått SIM CITY 4 ska installera det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Kul för dig, är det nån som fått den stora fotbolls planen? Jag håller på att spela just nu, har nån laddat hem globen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Jag tänker ladda hem globen.... Fan va svårt o få ihop ekonomin!!! :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts