JMC Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Vote: 4-6 timmar... Ca 4-4½ timme totalt på en dag. Har gått ner från ca 6 timmar totalt på en dag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Är det verkligen bara jag som sitter max 1h per dag och ibland ínget. . men aja man har väl suttit 2-5h om dagen för 2-3 år sedan men insåg att det var för mycket så jag spelar så lite som möjligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Archemra Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Jag sitter framför skärmen alldeles för mycket. På vardagarna sitter jag 5-6 timmar varje dag, och på helgerna hela dagen, om jag inte åker till nån kompis dator... Jag fattar inte hur jag lyckas hålla mig i form Vote: 4-6 timmar per dag. Redigerad 27 februari, 2006 av Archemra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Så länge jag känner för det. Alltså, så länge det satisfajar mig. Typ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Fan killar, fler datornördar här än jag trodde.. Håller med där. Men vad ska man förvänta sig? det är ju ett gta-forum Jaja, det blir väl 2 h om dagen. Oftast mindre. mest p.g.a. att jag inte har nåt skoj spel nuförtiden, det var fan länge sen sist. Och jag har ju inget bredband heller (läs: jag kan inte ha bredband för jag råkar bo i en liten jävla håla med alldeles för mycket skog ivägen ), så jag är ju bara innne på internet ca. 1 timma om dagen. Men hade jag haft bredband så hade det inte funnits några gränser, då skulle jag aldrig gå och lägga mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 När jag skaffar mig själv en mini board tills sommaren så ska jag inte sitta vid datorn alls typ. *hoppas på fint väder* - anars flyttar jag fan utomlands Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 När jag skaffar mig själv en mini board tills sommaren så ska jag inte sitta vid datorn alls typ. *hoppas på fint väder* - anars flyttar jag fan utomlands Kan du inte göra det, snälla? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Kan du inte göra det, snälla? Jo, jag ska...bra för att göra dig glad Zack. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Är det verkligen bara jag som sitter max 1h per dag och ibland ínget. . men aja man har väl suttit 2-5h om dagen för 2-3 år sedan men insåg att det var för mycket så jag spelar så lite som möjligt. Om du gillar att spela ska du inte spela mindre. Man ska inte behöva dra ner på sina instreesen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Om du gillar att spela ska du inte spela mindre. Man ska inte behöva dra ner på sina instreesen. Om intresserna är skadliga så tycker i alla fall jag att det är helt okej att dra ner lite på hur mycket man utöver dem Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts