I lol Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Ojoj. Stackars flickvän som du påstår dig ha. mytomanjävel WTF! Min flickvän är nästan inne på msn hela den tiden jag vill sitta vid datorn, så jag hinner inte spela så får man lägga till någon timme osv. Jag är känd eftersom jag har ett sällsynt namn... Julian.. och dom som inte tror på mig om flickvännen kolla här Just nu har hon haft problem med Internet i 2 dagar Hon heter Josefine och kallas Josse Redigerad 26 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vote: 4 - 6 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Jag är känd eftersom jag har ett sällsynt namn... Julian.. och dom som inte tror på mig om flickvännen kolla här Mm och jag är tillsammans med KalleR! Om ni inte tror mig: (edit: Aha det var DU som hette julian, så lekfullt ) Redigerad 26 februari, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Det beror på. helgerna kan vara upp till 10 timmar ibland om jag inte har något att göra. Vardagarna ungefär 4-6 timmar, det varierar hur mycket läxor jag har. Ska minska på det. Ska köpa en mini board och va ute hela tiden på sommaren gött. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Mm och jag är tillsammans med KalleR! Om ni inte tror mig: (edit: Aha det var DU som hette julian, så lekfullt ) Tihi, men dudis då! Jag visste inte att du hade den läggningen! *Blinky* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Och jag är tillsammans med mig själv! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Och jag är tillsammans med mig själv! Tänk så gör du slut med dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Innan jag köpte wow= länge efter jag köpte wow= ännu längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Innan jag träffade Johanna satt jag väl runt 10 timmar och spelade pcws och shit. Men nu, vad kan jag sitta.. 4 timmar om jag inte är med henne. Klart det blir mer ibland, och mindre ibland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Innan jag köpte wow= länge efter jag köpte wow= ännu längre Eh, kan man få ett exempel så vi dödliga förstår? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Eh, kan man få ett exempel så vi dödliga förstår? Translator V1.3 1. Innan jag köpte wow= länge 2. efter jag köpte wow= ännu längre 1. Han satt länge vid datorn när han inte hade World of Warcraft 2. Han satt ännu längre vid datorn när han Fick World of Warcraft ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Translator V1.3 1. Innan jag köpte wow= länge 2. efter jag köpte wow= ännu längre 1. Han satt länge vid datorn när han inte hade World of Warcraft 2. Han satt ännu längre vid datorn när han Fick World of Warcraft ? Nja, jag undrar väl mer hur han definierar länge. Fin translator annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Direkt efter skolan till sena kvällen. Vote: Över 8 timmar Samma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 För länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Mm och jag är tillsammans med KalleR! Om ni inte tror mig: (edit: Aha det var DU som hette julian, så lekfullt ) Haha, oopsi. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Stolt datanörd. Alla ämnen i skolan är med datorn. När jag kommer hem sätter jag mig vid datorn. Så, det blir väl ca. 16-18 timmar. Datorn är en del i livet, men kan välja bort den vilken dag som hellst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Skulle väl också hamna under gruppen "datanörd", men jag lider inte av det. Så länge jag håller på med en sport eller nått annat också bryr jag mig inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Runt 8 timmar, men ofta mindre... fast på helgerna blir det nog nära dygnet runt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Vote: 4-5 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MR_Lene Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 För mycket.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts