Spam Snuten Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Cirka 6 timmar på vardagar och cirka 8-10 timmar på lediga dagar (inte då det är skola dagen efter) och lov. Ungefär samma här, fast det beror ju som sagt på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Över 8 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 .vote: Över 8 timmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Över 8 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Över 8 timmar... Från när jag vaknar tills jag vaknar igen Jag vaknar 10 på en helg sätter mig vid datorn, sitter där till 00.00 - 04.00 på natten Vanlig skoldag stiger upp 7 åker till skolan kommer hem sätter mig vid datorn till klockan 23.00 - 01.00 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Över 8 timmar... Från när jag vaknar tills jag vaknar igen Jag vaknar 10 på en helg sätter mig vid datorn, sitter där till 00.00 - 04.00 på natten Vanlig skoldag stiger upp 7 åker till skolan kommer hem sätter mig vid datorn till klockan 23.00 - 01.00 Seriöst, hur orkar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Sitter vid datorn kanske 1.5 timme per dag och en någon timme mer på helgerna. Fast jag spelar mest Xbox 360 men det är heller inte mycket mer där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SAAB Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Beror på hur man använder datorn anser jag, har den mycket för att umgås med vänner då vi inte träffas i verkligheten och mycket till skolarbete. Mycket sällan till spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 6-8, fast tillskillnad från de riktiga datornördarna så VILL jag gå ut, jag har bara lite för många associala kompisar. Om någon ringer mig så vill jag mer än gärna gå ut. Samma här, sitter väl ganska mycket vid datorn men följer mer än gärna med ut om någon polare ringer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Seriöst, hur orkar du? Hur jag orkar? Jag äter väl och sover Nej men, jag har fått ett nytt spel flera gånger i veckan nu så jag har mycke att göra Edit: Men idag blev det dålig luft så jag var ute och fjollade mig lite i snödrivorna Redigerad 26 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Hur jag orkar? Jag äter väl och sover Nej men, jag har fått ett nytt spel flera gånger i veckan nu så jag har mycke att göra Edit: Men idag blev det dålig luft så jag var ute och fjollade mig lite i snödrivorna Var det inte du som hade de tuffaste kompisarna, snyggaste tjejen och var känd av hela skolan? Jag vet inte hur det är där du bor men här i Kalmar blir man inte så populär av att sitta vid datorn hela dagarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Alltför mycket, tyvärr. Har inga problem med att vara social, och nog blir det mycket socialt tjafs också, men denna lilla låda tar en evinnerlig massa tid från mig. Får nog trappa ner lite, annars blir det träsket och BUP, vetni. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 6 en vardag. Mer på helg/lov. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Länge. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 2-4 timmar...max 3^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 2-4 timmar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Över 8 timmar... Från när jag vaknar tills jag vaknar igen Jag vaknar 10 på en helg sätter mig vid datorn, sitter där till 00.00 - 04.00 på natten Vanlig skoldag stiger upp 7 åker till skolan kommer hem sätter mig vid datorn till klockan 23.00 - 01.00 Ojoj. Stackars flickvän som du påstår dig ha. mytomanjävel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Runt 8timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nja... Nu på sportlovet har det väl blevet ca 8-10 timmar men vanligtvis brukar jag kanske sitta 3-4 timmar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Varierar ganska mycket men sex-sju timmerz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts