ZcruweN Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag har nu ett Sims2 som jag hitta ute i min lingonbuske. Nu har jag bara ett problem, när jag ska starta spelet så står det att det är ingen skiva i, men det är det ju. Jag har provat gjort på dom flesta sätten men jag får det inte att funka helt enkelt. Såå need help plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag har nu ett Sims2 som jag hitta ute i min lingonbuske. Nu har jag bara ett problem, när jag ska starta spelet så står det att det är ingen skiva i, men det är det ju. Jag har provat gjort på dom flesta sätten men jag får det inte att funka helt enkelt. Såå need help plz *HOST* crack*HOST*!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 *HOST* Köp spelet *HOST* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 *HOST* crack*HOST*!!!!! *HOST* funkar inte för då kan man inte bygga *HOST* [HOST UTAV BARA HELVETE] Det fixa sig Mod kan låsa [/HOST UTAV BARA HELVETE] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 *HOST* Ni behöver medicin *HOST* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) *PROSIT* Allt löser sig om man köper det *PROSIT* Redigerad 26 februari, 2006 av kattälskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 *PROSIT* Allt löser sig om man köper det *PROSIT* *HOST*Vad då? Spelet eller medicin?*HOST* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 *HOST*Vad då? Spelet eller medicin?*HOST* *NYSNING* Spelet *NYSNING* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 *HOSTAR BLOD* Hmm...testa installera om det. Annars så bryter du av skivan och går till sängs gråtande *HOSTAR BLOD* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 [iRONISK]*GRÅTER BLOD* jag gjorde som du sa, bröt av skivan sen så fungerade inte skivan längre, vad är det för fel nu då? *GRÅTER BLOD*[/iRONISK] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 [iRONISK]*GRÅTER BLOD* jag gjorde som du sa, bröt av skivan sen så fungerade inte skivan längre, vad är det för fel nu då? *GRÅTER BLOD*[/iRONISK] *MÅSTE BAJSA*Du måste ju ha ena halvan i DVD-läsaren, och andra halvan i CD-läsaren. IDIOT! *MÅSTE BAJSA* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 *HOST HOST HOST* !Han löste problemet! *HOST HOST HOST* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 *Går runt som en äkta hjälte och bankar alla lite vänligt i ryggen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Hahahaha sjuk tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Den började seriös men slutade mindre seriös =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Den började seriös men slutade mindre seriös =/ Du har quotat mig. Så mysigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Du har quotat mig. Så mysigt Ja det var ju så himla ägd skrivet ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stora_tomtefar Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Ja det var ju så himla ägd skrivet ^^ Naaw. Du är så söt... Nu tänker jag gå lite ontopic: Jag har ingen aning om hur du skall göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Som jag skrev lite tidigare jag fixade det. Blev tvungen att göra en sak på ett annat program Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AntiClimax Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag gick på toa idag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts