Replay Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Jag har gjort alla uppdrag utom rampages och sånt men jag har inte fått uppdraget "Keep your friends close" än. Jag har köpt alla sådana ställen där man får uppdrag men inte dom andra. Vad ska man göra för att klara spelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 du måste äga minst 80% av alla företag och så måste du ha klarat av företagens uppdrag tror jag. Då får du ett telefonsamtal som säger att du kan börja uppdraget "Cap the collector" som startas i vercetti estate. När du klarat "Cap the Collector" så kan du starta sista main-story uppdraget, "Keep your friends close" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Replay Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 TACK! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joey Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 fel fel fel!! man måste ikke ha 80% jag hade typ 45% när lance ringde från lyxvillan och sa att jag skulle komma dit... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Replay Skrivet 29 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Men jag har köpt massa men dom sista uppdragen kommer aldrig. Hur gör man? Det är så dött och bara köra runt och vänta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Du måste klara alla uppdrag på de företag du har köpt och om inte det ringer så måste du köpa mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fredflinta2001 Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Du kan inte allt vigge89 så ta din kuk med dig när du dör så att du kan runka i graven när jag har dödat dig fattar du det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Fredlflinta är helt j*vla omöjlig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 oj vad många fula ord han säger... plus att han skickade ett lite konstigt mail oxå :s Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts