Anathema Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vart kan man skaffa en sådär klicker de har i Axe reklamen. Vet att man kan beställa för 20kr + sms taxa på axe.nu. Men jag orkar inte vänta 2veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vafan är det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Har du inte sett reklamen där en kille går runt med en sån här klicker som man kan räkna nått med, denna kille räknar hur många tjejer som tittar på han typ. Om du typ förståd ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Har du inte sett reklamen där en kille går runt med en sån här klicker som man kan räkna nått med, denna kille räknar hur många tjejer som tittar på han typ. Om du typ förståd ^^ Jag fattar inte och har inte sett reklamen. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Klicker? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (STOR) http://axe.nu/2006/start.asp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vafan ska den va bra till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vafan ska den va bra till? Clicka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Clicka Men orka... man glömmer ju ändå att klicka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Vad ÄR Clicker? Sidan funkar inte gör mig. Har inte flashplayer. Edit: Anathema: Dit namn påminner om min favorit bana I Hitman två som jag och en kompis körde tusentals gånger om och om igen. Redigerad 25 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vad ÄR Clicker? Sidan funkar inte gör mig. Har inte flashplayer. Edit: Anathema: Dit namn påminner om min favorit bana I Hitman två som jag och en kompis körde tusentals gånger om och om igen. Som jag förståt det så ska man klicka på en sån där manick som vakter(lr vad dom nu är?) brukar ha på fotbollsmatcher för att räkna publik, varje gång en tjej tittar på en. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Som jag förståt det så ska man klicka på en sån där manick som vakter(lr vad dom nu är?) brukar ha på fotbollsmatcher för att räkna publik, varje gång en tjej tittar på en. Hahaha!! Hur mycket kostar dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hahaha!! Hur mycket kostar dom? 20 spen. betalas via SMS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vad ÄR Clicker? Sidan funkar inte gör mig. Har inte flashplayer. Edit: Anathema: Dit namn påminner om min favorit bana I Hitman två som jag och en kompis körde tusentals gånger om och om igen. Det är därifrån namnet kommer ifrån! Wiee. Favorit i repris. JAG MÅSTE SKAFFA EN KLICKER!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Det är därifrån namnet kommer ifrån! Wiee. Favorit i repris. JAG MÅSTE SKAFFA EN KLICKER!! Finns säkert en likadan på clas ohlsson för halva priset. Redigerad 25 februari, 2006 av aikjonas12 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Finns säkert en likadan på clas ohlsson för halva priset. Har kollar, hittar inte. Hjälp mig och du får femtio ÖRE!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Har kollar, hittar inte. Hjälp mig och du får femtio ÖRE!! Okej, vad kallas sån där aparat? 50 öre behöver en till min samling. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Okej, vad kallas sån där aparat? 50 öre behöver en till min samling. Clicker, klicker, räknare, -ensångrejbenafflekharienaxereklam-, -ensångrejtanternaibiblitekotijakobersbergharföratträknahjälptemänniskr- Vet inte :'( BAAAAH! http://www.clasohlson.se/shop/store/main.a...%3A32+AM#q10573 EDIT: Har pappas mobil i handen. Nu ska det klickas! Redigerad 25 februari, 2006 av Anathema Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 BAAAAH! http://www.clasohlson.se/shop/store/main.a...%3A32+AM#q10573 What?!? 129 kronor på Clas Ohlson? Då måste verkligen den från Axe vara skräp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Hittar inte var man kan beställa en clicker.. hjälp? :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts