Gäst Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag har varit lite klantig och råkat radera main.scm och script.img i data mappen till SA Men jag laddar ener backupsen tänkte jag, Men det funkar inte, Sidan blir bara fylld med #¤3242¤23%¤4¤343433434434£$33$£# Whats da problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Trevligt att posta detta i HELT fel forumdel. Men vart står det sådär någonstans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Trevligt att posta detta i HELT fel forumdel. Men vart står det sådär någonstans? Han pratar om den klistrade tråden i modding forumet, backup arkivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Han pratar om den klistrade tråden i modding forumet, backup arkivet. Aha, endå fel forumdel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Aha, endå fel forumdel. Fel forumdel? GTAsajten - Forumet Frågor/tips/klagomål som har med forumet att göra. Jag frågade varför jag inte kan ladda ner från forumet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Antar att SlewME trode att du fick ner filen och fick meddelandet sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Antar att SlewME trode att du fick ner filen och fick meddelandet sen Kanske det, Men Qouad, Du kanske kan skicka filerna över MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Kanske det, Men Qouad, Du kanske kan skicka filerna över MSN? Skulle jag kunna göra om jag hade haft GTA SA installerat. men så är inte fallet :/ Edit:Nej, detta är inte warez, så du behöver inte göra mysko smileys Redigerad 25 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts