Kane Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Om någon behöver texturer till en G36, FN P90, Taurus PT92, SIG P228 eller Steyr SPP så kan jag fixa fram dem. Väldigt verkliga! Säg till om du ni behöver någon eller några av de här som texturerna till någon snygg vapenmodell du håller på med. Redigerad 25 februari, 2006 av Kane Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Om någon behöver texturer till en G36, FN P90, Taurus PT92, SIG P228 eller Steyr SPP så kan jag fixa fram dem. Väldigt verkliga! Säg till om du ni behöver någon eller några av de här som texturerna till någon snygg vapenmodell du håller på med. Kan du fixa till ingram mac 11? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Kan du fixa till ingram mac 11? Det kan jag nog göra... Men jag är bäst på de som jag har nämnt. Men Mac 11 kan jag göra också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Skulle behöva dom till p228. Redigerad 25 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Det kan jag nog göra... Men jag är bäst på de som jag har nämnt. Men Mac 11 kan jag göra också. Asshyst ifall du skulle kunna göra det. Ifall du kan de så skicka dom via msn. ADAM_E_COOL@hotmail.com Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Asshyst ifall du skulle kunna göra det. Ifall du kan de så skicka dom via msn. ADAM_E_COOL@hotmail.com Jag har en texture till Mac 11 nu, men de är inte så jätte skarpa och precisa. Jag har skarpare och bättre till de jag nämnde. Men jag kan skicka dem med ett PM. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag har en texture till Mac 11 nu, men de är inte så jätte skarpa och precisa. Jag har skarpare och bättre till de jag nämnde. Men jag kan skicka dem med ett PM. Och jag? Sig P228 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag har en texture till Mac 11 nu, men de är inte så jätte skarpa och precisa. Jag har skarpare och bättre till de jag nämnde. Men jag kan skicka dem med ett PM. Är det färdiga texturer eller bara bilder från google du har? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Är det färdiga texturer eller bara bilder från google du har? De är inte ritade... Jag tar egna bilder med egen kamera. Om jag behöver en extra bild så kan man ju så klart hitta på internet och sedan manipulera den lite som man vill ha den. Någon Mac 11 har jag inte hemma, så där har jag fått hitta upp bilder på internet. Jag håller på att fixa P228 nu. Den blir färdig i morgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
D.E Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vad är det för G36? Vanliga G36, G36K, G36C eller nån annan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 De är inte ritade... Jag tar egna bilder med egen kamera. Om jag behöver en extra bild så kan man ju så klart hitta på internet och sedan manipulera den lite som man vill ha den. Någon Mac 11 har jag inte hemma, så där har jag fått hitta upp bilder på internet. Jag håller på att fixa P228 nu. Den blir färdig i morgon. Har du något o visa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Har du något o visa? Grim gör du dina texture själv? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Grim gör du dina texture själv? Ja det gör han. T: ok då vet jag det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Grim gör du dina texture själv? Japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Kan du inte göra en guide eller nåt sånt om hur man gör vapen texture? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Kan du inte göra en guide eller nåt sånt om hur man gör vapen texture? Nej det finns redan på google Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nej det finns redan på google Kan du några sidor med guider? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Kan du några sidor med guider? Nope jag gjorde sj, dom ska vara i formatet 512x512 elelr liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kire21 Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kane Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Vad är det för G36? Vanliga G36, G36K, G36C eller nån annan? G36C är det. Jag håller på med P228 texturen. Jag editar här när den är färdig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts