Nobody Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hejsan hoppsan! Jag tycker om all sorts musik men har fastnat för en låt på reggae-kanalen.... Dom sjunger typ "i´m gona send you to out of space" eller något sånt, någon som vet vilken jag menar och isåfall kanske vet artist och låt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 I Användbara länkar tråden finns en länk till alla stationers låtar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Den heter Chase the devil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nobody Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hmm okey tack, frågan är ju vad låten heter nu för det står inget sådant på sidan som jag sa/skrev, så om någon kommer på snälla skriv de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hmm okey tack, frågan är ju vad låten heter nu för det står inget sådant på sidan som jag sa/skrev, så om någon kommer på snälla skriv de Det är låten som heter Chase the devil... artisten heter Max Romeo, tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nobody Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Dee tack som f*n så glad jag blir ska se om det var den men troligtvis är det den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag är 100% säker! Varsågod. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Min heter Outta Space Men fixa Lucifer med Jay-Z också, den har den låten i bakgrunden.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Min heter Outta Space Men fixa Lucifer med Jay-Z också, den har den låten i bakgrunden.. Vad sa du? Jag fattar inte riktigt vad du menar...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vad sa du? Jag fattar inte riktigt vad du menar...? Okej, kanske lite luddigt skrivet där. Den låten, som är på SA, som jag har heter Outta Space.. Sen så har Jay-Z gjorde en låt som heter Lucifer som har "Chase the Devil" i bakgrunden som han rappar till.. Fattar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dee Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Jodå, Nu fattar jag. Men jag låten heter faktiskt Chase the devil. My Webpage Redigerad 25 februari, 2006 av Dee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts