I lol Skrivet 25 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 april, 2006 (redigerad) Precis, tror du det kan funka? Klart du menar. Klart det funkar. Redigerad 25 april, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2006 Ska ni göra nåra gäng i den här moden också? T.ex. Vita Skinnskallar = Ballas Och så ändrar ni bara kläderna på Grove Street Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 14 maj, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2006 Ska ni göra nåra gäng i den här moden också? T.ex. Vita Skinnskallar = Ballas Och så ändrar ni bara kläderna på Grove Street Det är klart vi ska göra gäng! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Coolt projekt ! En fråga bara, måste man betala för reklamen om man gör den själv? Det va lite oklart tyckte jag, eller så är det bara jag som är lite efter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Audipower Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Hm..ingen gammal tråd eller? vill ni veta mer om projeket så är det modarkivet.se som gäller....slut snackat om saken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gtavc_fan Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag vettefan .. Har inte vart inne här sen '03 tror jag.. . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 10 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2006 Jag vettefan .. Har inte vart inne här sen '03 tror jag.. . Ditt jävla gtavc FAN! Välkommen tillbaka. Fundera först om tråden ligger många sidor bak eller bara 1 eller 2. Sen skriva Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 13 augusti, 2006 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2006 Wow, stormetropolen Trollhättan Bor själv där Skogshöjden, om någon bor där.. Oscar, du har jobbat med detta rätt länge va? Sen du hade MTA Servern Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
niXy Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Vart kan man ladda ner hela TC:n? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Vart kan man ladda ner hela TC:n? Det kan man inte, den är inte klar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 18 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2006 Det kan man inte, den är inte klar. Hoppas det arbetas effektivt Men så var det ju den där fula skolan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 19 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Hoppas det arbetas effektivt Men så var det ju den där fula skolan. Kallar du mig ineffektiv!? Dock är det ju typ 2 personer som får bygga allt så det går ju inte i turbo fart... ...och det e ju inte som att sketchup är svårt att bemästra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Finns faktiskt en beta ute nu! Måste man ha 60 posts för att få den oscar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 19 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 19 september, 2006 Finns faktiskt en beta ute nu! Måste man ha 60 posts för att få den oscar? Ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 20 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Ja Nej, inte GTA: Sweden TC-betan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 20 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 september, 2006 Nej, inte GTA: Sweden TC-betan. Ja GTA Sweden Total Convertion - Not Total Convertion Varberg Teaser At Angels Pine In San Andreas kan alla ladda ner... Till priset av att jag stoppade in lite reklam till modarkviet.se och reenter.inc.se i några skylt fönster typ... Den är väll till för att visa lite vad jag (och fredde) kan göra och för att kanske locka fler till modarkivet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 21 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 21 september, 2006 (redigerad) Ja GTA Sweden Total Convertion - Not Total Convertion Varberg Teaser At Angels Pine In San Andreas kan alla ladda ner... Till priset av att jag stoppade in lite reklam till modarkviet.se och reenter.inc.se i några skylt fönster typ... Den är väll till för att visa lite vad jag (och fredde) kan göra och för att kanske locka fler till modarkivet. Smart! Du har kommit på ett bra easter egg får jag säga! Lova inte berätta för utestående! Redigerad 21 september, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 22 september, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Ja GTA Sweden Total Convertion - Not Total Convertion Varberg Teaser At Angels Pine In San Andreas kan alla ladda ner... Till priset av att jag stoppade in lite reklam till modarkviet.se och reenter.inc.se i några skylt fönster typ... Den är väll till för att visa lite vad jag (och fredde) kan göra och för att kanske locka fler till modarkivet. Hm. Så när denna mod släpps kommer det kräva att folk har postat 60 gånger på erat forum? Visst, ganska bra grej, dock så kommer modden nog att läcka ut sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 22 september, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 september, 2006 Hm. Så när denna mod släpps kommer det kräva att folk har postat 60 gånger på erat forum? Visst, ganska bra grej, dock så kommer modden nog att läcka ut sen. Är du dum eller är du dum? Du måset svara på frågan! (nej du har nog missuppfattat det hela lite) 60post regeln gäller på alla beta releaser och de delar vi bar ut till "insatta" och "riktiga fans", m.m. och tar emot feedback Sedan när vi har en hyffsat säker och förhoppnings vis nästan buggfri grej att släppa så kommer vi att dela ut det till allt och alla. TC:n tror jag att jag ska dela ut via bittorent med i en färdig installlerad verion för vissa tycker att det är svårt att installera den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skarin Skrivet 18 december, 2007 Rapportera Share Skrivet 18 december, 2007 kan någon lägga up banan till gta sweden tc?BARA banan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts