Sir.Per Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Hej jag har instalerat mods men när jag kör mitt sple så hänger det sej vad är det för fel?? Så bra att du postar det här bra gjort Hur går det med modden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Ok jag har då startat ett litet story-team till Gta-Sweden och storyn ska vara med i Oscarws mod. Och vi behöver minst 2 personer till teamet som kan mission koda. Det dröjer nog ett tag innan oscarw är färdig så det är ingen brådska. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Ok jag har då startat ett litet story-team till Gta-Sweden och storyn ska vara med i Oscarws mod. Och vi behöver minst 2 personer till teamet som kan mission koda. Det dröjer nog ett tag innan oscarw är färdig så det är ingen brådska. Säg inte det Jag kan ju släppa en beta till mission teamet med typ alla vägar och de vilktigaste grejerna...det e så tråkit att exportera (framför allt texturerna) fast jag ska se om en snubbe på gtatools kan lägga till en funktion till TXDWorkshop som gör att man kan importera massa filer på en gång. Hoppas att det går å fixa. då skulle textur exporteringen ta 1% av tiden det tar nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Säg inte det Jag kan ju släppa en beta till mission teamet med typ alla vägar och de vilktigaste grejerna...det e så tråkit att exportera (framför allt texturerna) fast jag ska se om en snubbe på gtatools kan lägga till en funktion till TXDWorkshop som gör att man kan importera massa filer på en gång. Hoppas att det går å fixa. då skulle textur exporteringen ta 1% av tiden det tar nu. Soft! Men är det typ folk i spelet då? Eller är alla sakerna som är med i Gta-sweden betan med i ditt TC? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 23 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Soft! Men är det typ folk i spelet då? Eller är alla sakerna som är med i Gta-sweden betan med i ditt TC? Människor tror jag att man kodar in genom mission kodning så det blir la deras jobb . Jag kommer även själv att läsa på lite på ämnet. Ska också försöka fixa så att det åker runt bilar på gatorna. EDIT: **historia** Funderar på att göra en flash grej om modden. Redigerad 23 mars, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 Vad har ni gjort för att få honom att lägga ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 23 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 mars, 2006 (redigerad) Jag och oscar_89 har samtalat och kommit fram till vad som egentligen hände. Forumet öppnat igen och projektet åter igång. Redigerad 23 mars, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 4 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2006 Visa bilder ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 10 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 april, 2006 (redigerad) *Testar mikrofon ett,två ett,två* Vi behöver folk till vårt story-team på gta-sweden som kan mission-kodning! Om ni är intresserade prata med Friberg som är ansvarig för story-teamet. Redigerad 10 april, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 17 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2006 Kan man fortfarande bygga på templaten? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Kan man fortfarande bygga på templaten? troligtvis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Fler bilder ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin-123 Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Fler bilder ! Här är mitt hus. Blev just klar med det. Oscar logga in på MSN så skickar jag.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 18 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 (redigerad) Suck..... Jag tror jag söker något mindre och mer välgjort EDIT: Jag e la snäll och lägger upp lite bilder som jag visar på GTA Sweden .com här med: http://img231.imageshack.us/img231/2391/dan60cp.jpg http://img215.imageshack.us/img215/6169/dan56ur.jpg Redigerad 18 april, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 18 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 18 april, 2006 Suck..... Jag tror jag söker något mindre och mer välgjort EDIT: Jag e la snäll och lägger upp lite bilder som jag visar på GTA Sweden .com här med: http://img231.imageshack.us/img231/2391/dan60cp.jpg http://img215.imageshack.us/img215/6169/dan56ur.jpg Tackar oscarw_89 ! Du är duktig Fortsätt så ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MixxHaxxor Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Jag kanske skulle kunna vara med å hjälpa till med projektet. PM:a mig er msn så kan vi prata om de där. OBS! Endast de som är med i projektet då! Redigerad 23 april, 2006 av MixxHaxxor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 23 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2006 (redigerad) Någon som har gett sig på att översätta lite? Dvs det som står i menyn, options m.m? Redigerad 23 april, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nej, det är det nog inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 24 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Nej, det är det nog inte. Tråkigt ... Det är inte så svårt igentligen eller? GTX editorn är allt som behövs, right? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 24 april, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 april, 2006 Tråkigt ... Det är inte så svårt igentligen eller? GTX editorn är allt som behövs, right? ^^ Borde det inte bara vara att ändra i språk filerna!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts