sebbe947 Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) Tycker Kastrup ska ligga längst till vänster.. Det är vad jag tycker :"> Redigerad 9 mars, 2006 av sebbe947 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Tycker Kastrup ska ligga längst till vänster.. Det är vad jag tycker :"> Japp, du har helt rätt. Längst till vänster ska det vara!!! Punkt slut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 (redigerad) Det tycker jag med verkar som den bästa plattsen. Redigerad 9 mars, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Redan! Sry för ja fråga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Sry för ja fråga.. Tänkte bara att det var uppenbart eftersom det står ganska många gånger att det är danmark i tråden i alla fall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Tänkte bara att det var uppenbart eftersom det står ganska många gånger att det är danmark i tråden i alla fall. Jaja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Är det någon som vill sponsra projektet? För 20kr får man en reklamskylt med valfritt motiv i modden. För 50kr för man 10 reklaskyltar. För 100kr får man ett större hus/skyskrapa/fabrik. Är det något annat du vill ha så fråga. Säg till här om ni vill ha med något sådant i spelet. Severdigheter är gratis om du inte vill att det ska stå ditt namn på eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Är det någon som vill sponsra projektet? För 20kr får man en reklamskylt med valfritt motiv i modden. För 50kr för man 10 reklaskyltar. För 100kr får man ett större hus/skyskrapa/fabrik. Är det något annat du vill ha så fråga. Säg till här om ni vill ha med något sådant i spelet. Severdigheter är gratis om du inte vill att det ska stå ditt namn på eller liknande. Sponsra!? Haha!! Aja, jag kan hjälpa dig lite med hus osv om du vill, vi snackade ju om det för ett tag sen, men jag har formaterat datorn så nu är staden borta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Är det någon som vill sponsra projektet? För 20kr får man en reklamskylt med valfritt motiv i modden. För 50kr för man 10 reklaskyltar. För 100kr får man ett större hus/skyskrapa/fabrik. Är det något annat du vill ha så fråga. Säg till här om ni vill ha med något sådant i spelet. Severdigheter är gratis om du inte vill att det ska stå ditt namn på eller liknande. Hahaha! Jag tror inte nån kommer att göra det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wicked_akuba Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Äntligen kanske det blir nånting av GTA Swe. "Hoppas" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Är det någon som vill sponsra projektet? För 20kr får man en reklamskylt med valfritt motiv i modden. För 50kr för man 10 reklaskyltar. För 100kr får man ett större hus/skyskrapa/fabrik. Är det något annat du vill ha så fråga. Säg till här om ni vill ha med något sådant i spelet. Severdigheter är gratis om du inte vill att det ska stå ditt namn på eller liknande. Eller så gör ni bara en reklamskylt och postar upp den här (b=bredd ; h=höjd) Den ska vara: B 512 H 256 eller B 256 H 128. Kan ta emot andra storlekar också men då ändrar jag de själv. Note om er reklam bild blir ihop tryckt på nilden måste de inte bli det i spelet eftersom jag kan dra ut texturerna till modellen. Låt reklamen spröda!! Ps. gör saker som är kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Hahaha! Jag tror inte nån kommer att göra det Ne inte om han tar betalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Hahaha! Jag tror inte nån kommer att göra det Ne inte om han tar betalt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Ne inte om han tar betalt. Ja.. precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 10 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 mars, 2006 Ne inte om han tar betalt. Tar itn betalt om ni gör eran reklam sjäva, det var det jag menade där uppe. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jesper Skrivet 11 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 Är ni snåla eller han använder sin fritid för att göra en mod som ni kan ha kul med och ni kan inte sponsra med några kronor. oscarw_89: du skulle kunna göra så man kan betala med telefonen via sms olika belopp, det fans så man kunde göra en sån tjänst gratis någonstans har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 11 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 mars, 2006 (redigerad) Är ni snåla eller han använder sin fritid för att göra en mod som ni kan ha kul med och ni kan inte sponsra med några kronor. oscarw_89: du skulle kunna göra så man kan betala med telefonen via sms olika belopp, det fans så man kunde göra en sån tjänst gratis någonstans har jag för mig. Jag hittade en sådan sida för länge sedan, men eftersom jag inte hittar den igen tänkte jag använda Paypal. EDIT: tror jag hittade den http://www.mosms.com/se/login.php EDIT2: Måste vara 18, orka. E 17 EDIT3: + att Den reella vinsten för kunder på MO-SMS (efter avdragen provision till MO-SMS och mobiloperatören) För ett inkommande 5 kronors meddelande tjänar kund på MO-SMS 2.58 kr inkl moms / meddelande (2.07 kr ex moms) För ett inkommande 10 kronors meddelande tjänar kund på MO-SMS 5.65 kr inkl moms / meddelande (4.52 kr ex moms) För ett inkommande 15 kronors meddelande tjänar kund på MO-SMS 8.71 kr inkl moms / meddelande (6.97 kr ex moms) För ett inkommande 20 kronors meddelande tjänar kund på MO-SMS 12.03 kr inkl moms / meddelande (9.63 kr ex moms) För ett inkommande 25 kronors meddelande tjänar kund på MO-SMS 15.16 kr inkl moms / meddelande (12.13 kr ex moms) För ett inkommande 30 kronors meddelande tjänar kund på MO-SMS 18.28 kr inkl moms / meddelande (14.63 kr ex moms) För ett inkommande 40 kronors meddelande tjänar kund på MO-SMS 24.55 kr inkl moms / meddelande (19.64 kr ex moms) För ett inkommande 50 kronors meddelande tjänar kund på MO-SMS 30.80 kr inkl moms / meddelande (24.64 kr ex moms) Redigerad 11 mars, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
TheWhiteElf Skrivet 14 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 14 mars, 2006 Tyvär så har jag inte San Andreas, jag får hålla mig till ViceCity. Med det här är något ni inte får glömma: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 15 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 15 mars, 2006 (redigerad) Är ni snåla eller han använder sin fritid för att göra en mod som ni kan ha kul med och ni kan inte sponsra med några kronor. oscarw_89: du skulle kunna göra så man kan betala med telefonen via sms olika belopp, det fans så man kunde göra en sån tjänst gratis någonstans har jag för mig. Men duh.. Vem gör inte det då? Redigerad 15 mars, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
khsl Skrivet 22 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 22 mars, 2006 Hej jag har instalerat mods men när jag kör mitt sple så hänger det sej vad är det för fel?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts