Sir.Per Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Aha ok. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Testade att bygga en separat col model i sketchup till några hus med en gård. Och då fungerade collen. Felen som uppstår annars kanske komme om man använder speciella verktyf för nu använde jag bara "pennan" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Testade att bygga en separat col model i sketchup till några hus med en gård. Och då fungerade collen. Felen som uppstår annars kanske komme om man använder speciella verktyf för nu använde jag bara "pennan" Lustigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 ^^ Det gör jag järna fast lite bättre bilder krävs nog. Vad tycker ni om dessa hus, de e de jag behöver bra texturer till. Strandhotellet kan jag plåta nästa gång jag blir där... Dvs nån gång under april månad. Laholms vattentorn hittar du HÄR. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) ^^Bra bilder^^ Någon som bor i Varberg? Skulle vilja ha med kallbadhuset och fästningen där. Kanske några sommarstugor också. (Brukade hyra sommarstuga där när jag var liten . Lite hus : Redigerad 6 mars, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Bööh, såg du min post om Turning Torso? Eller sket du i den? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 6 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Bööh, såg du min post om Turning Torso? Eller sket du i den? :'( Jag såg den. Och tornet kommer med . Mera hus :"> : Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Visa fler bilder! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) En bild på när jag klämde in massa hus på min temperate, som ingen använder :'( . EDIT: glömde bilden. Redigerad 7 mars, 2006 av oscarw_89 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Ser ju bra ut lycka till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 En bild på när jag klämde in massa hus på min temperate, som ingen använder :'( . EDIT: glömde bilden. Kan du försöka visa hur det ser ut i spelet? Det ser i alla fall bra ut så långt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Kan du försöka visa hur det ser ut i spelet? Det ser i alla fall bra ut så långt. Tänkte göra klart danmark innan jag stoppar i den ön i spelet. Nu har jag bara testat att stoppa in lite små hus och så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Tänkte göra klart danmark innan jag stoppar i den ön i spelet. Nu har jag bara testat att stoppa in lite små hus och så. Varför danmark de heter väl GTA: Sweden inte GTA: Scandinavia Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 7 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 (redigerad) Varför danmark de heter väl GTA: Sweden inte GTA: Scandinavia För att den liten ö med köpenhamn ska vara med. EDIT: Den är större än vad jag tror. Redigerad 7 mars, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 7 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2006 Denna tråd har jag helt missat. Nåväl, vi har ett kaknästorn utan texturer också. Finns mer tillgänglig på GTA: Sweden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 8 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2006 En bild på när jag klämde in massa hus på min temperate, som ingen använder :'( . EDIT: glömde bilden. Min data skulle rålagga om ja byggde så mycket med så mycket texturer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Min data skulle rålagga om ja byggde så mycket med så mycket texturer Det laggar nästan inte alls det "hackar" lite när man snurrar i bland. Men om man går in på ett objekt så vissas allt runt bara "i färger". Byggde ett lager och hus till mitt RE:Enter Incorporated :"> Måste nog fixa så att hemsidan ligger upp nu [http://reenter.inc.se] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Någon som kan bidra med bra bensinmacks texturer? Var tycker ni att flygplattsen ska ligga (Kastrup?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 9 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Någon som kan bidra med bra bensinmacks texturer? Var tycker ni att flygplattsen ska ligga (Kastrup?) Är det där köpenhamn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 9 mars, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 mars, 2006 Är det där köpenhamn? Redan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts