oscarw_89 Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Nu har jag kommit på en smart grej till min GTA Sweden Total Convertion Mod [GTA Sweden Forumet] Detta är en temperate. De som vill laddar ner denna och bygger ett hus/staty/grejs/va de vill. Bara grejen e svensk. (Den måste inte finnas i verkligheten men den måste värka vara svensk. Skriv vad ni gör så inga råkar göra samma. Temperaten EDIT: Säg till om du vill ha en annan storlek eller vill bygga annan väg, etc. Redigerad 25 februari, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Nu har jag kommit på en smart grej till min GTA Sweden Total Convertion Mod [GTA Sweden Forumet] Detta är en temperate. De som vill laddar ner denna och bygger ett hus/staty/grejs/va de vill. Bara grejen e svensk. (Den måste inte finnas i verkligheten men den måste värka vara svensk. Skriv vad ni gör så inga råkar göra samma. IMage Temperaten EDIT: Säg till om du vill ha en annan storlek eller vill bygga annan väg, etc. Tycker dok inte man ska få göra grejer med asmkt polys. Jadå, det var min åsikt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest markus15 Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Nu har jag kommit på en smart grej till min GTA Sweden Total Convertion Mod [GTA Sweden Forumet] Detta är en temperate. De som vill laddar ner denna och bygger ett hus/staty/grejs/va de vill. Bara grejen e svensk. (Den måste inte finnas i verkligheten men den måste värka vara svensk. Skriv vad ni gör så inga råkar göra samma. Temperaten EDIT: Säg till om du vill ha en annan storlek eller vill bygga annan väg, etc. Kan du inte fixa det där lilla området till z3d format,så kan vi som inte har sketchup göra sin modell i zmodeler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Fint initiav (stavas det så ) Men har du frågat SlewMe om detta? Som jag hade sagt på gta-sweden forumet. Keep up with the good work! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Fint initiav (stavas det så ) Men har du frågat SlewMe om detta? Som jag hade sagt på gta-sweden forumet. Keep up with the good work! Hur menar du då? Hittils har detta varit ett projekt som bara jag gör. Men jag skulle uppskatta om de som sitter och gör bensinmacks texturer kunde hjälpa mig istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nu är jag äntligen snart klar med Runde Torn, en bild pa ett av fönstren: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
syyyg Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nu är jag äntligen snart klar med Runde Torn, en bild pa ett av fönstren: Skulle man kunna få se hela Runde torn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vad är det för fel på Gta-sweden.com? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Vad är det för fel på Gta-sweden.com? Han kanske vill visa det här med vetu, det är ju inte så jätte många på gtasweden forumet. Nice oscar, men som jag har tjatat på alla andra med. Det är lite stora polyfält. Redigerad 26 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Han kanske vill visa det här med vetu, det är ju inte så jätte många på gtasweden forumet. Nice oscar, men som jag har tjatat på alla andra med. Det är lite stora polyfält. Jag menar att sidan inte funkar. ...vad snackar du om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag kommer bara att ha så här "mycke" polys på "sevärdigheter" / kända saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag menar att sidan inte funkar. ...vad snackar du om? Jag trodde du menade att han skulle hålla sig till GTA swedenforumet med den staden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag trodde du menade att han skulle hålla sig till GTA swedenforumet med den staden. Jag gör ändå som jag vill. Eftersom det bara e jag som jobbar på modden. Är det ingen som vill hjälpa till!? :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag gör ändå som jag vill. Eftersom det bara e jag som jobbar på modden. Är det ingen som vill hjälpa till!? :'( :'( Japp det gör du, det var ett missförstånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Nu är Runde Torn klart: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Detta ser fint ut...kan du posta bilderna här nu när Gta sweden inte funkar? (på allt du gjort) Redigerad 27 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Lite bilder då som jag trór "finns" på GTA-Swedens hemsida då: Dansk Dynamit fabriken med några hus och ett parkerings-hus i bakgrunden http://img504.imageshack.us/img504/1151/swe194og.jpg En Mack som jag järna vill ha bra texturer till http://img511.imageshack.us/img511/203/swe181rf.jpg Map vy http://img301.imageshack.us/img301/9541/swe232eo.jpg Havsfrun http://img503.imageshack.us/img503/9171/swe165od.jpg Staden från avstånd http://img503.imageshack.us/img503/8790/swe248ez.jpg och slutligen en bild från ett tidigt ingame försök http://img503.imageshack.us/img503/1277/swe62li.jpg Om man är sugen på att bygga så får man en tomt i spelet reserverad. Redigerad 28 februari, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 Snyggt... Men varför BÖRJAR du med Danmark i GTA:Sweden? Försök med att göra en flygplats och en hamn, är du sjyst... Förresten har en snubbe plockat upp mitt Drakenprojekt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 28 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 @Darkjak:Du som är med och bestämmer lite över Gta-sweden, vet du vad problemet är med sidan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
oscarw_89 Skrivet 28 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2006 (redigerad) Snyggt... Men varför BÖRJAR du med Danmark i GTA:Sweden? Försök med att göra en flygplats och en hamn, är du sjyst... Förresten har en snubbe plockat upp mitt Drakenprojekt! Från början ville jag göra sverige i "ö-version" som GTA brukar va men så sa någon typ: Kan inte det där vara danmark så gör du hela sverige i mini format brevid. Vilket jag kommer att göra fast städerna komemr ju bli 100 grr större kart mässigt. Redigerad 28 februari, 2006 av oscarw_89 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts