narren Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Är det nån som vet var puma affären är?? När man har tagit all skor står det att man har fått nya kläder i puma affären men jag hittar den inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Officer Hernandez Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Det finns Pumaskor lite runtom på Manhattan. Tror du ska samla allihopa så får du dem. Typ som Hidden Package i GTA. Edit: Men just Puma-affären känner jag inte till så bra... Redigerad 27 februari, 2006 av Officer Hernandez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Har bara hittat ett PAR skor men inga mer KAN NÅN LÄGGA UPP NE KART VAR? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Har bara hittat två par. Ett vid Times Square och ett par uppe på en byggnadsställning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Dåligt att man inte kan gå upp på tak i TCNY förutom på uppdrag, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 Dåligt att man inte kan gå upp på tak i TCNY förutom på uppdrag, På tal om ingenting, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe947 Skrivet 12 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 12 april, 2006 På tal om ingenting, ja. På tal om ingenting på dig med, viktigpetter.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Dåligt att man inte kan gå upp på tak i TCNY förutom på uppdrag, Håller med. Staden är ganska instängd enligt mig. Uppritningsdistansen är skrämande dålig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag har bara hittat ett par. Kan någon lägga upp en karta jag gör vad som hellst för en karta jag tilloch med mördar......eller kanske inte mörda men jag kan gör mycket! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Håller med. Staden är ganska instängd enligt mig. Uppritningsdistansen är skrämande dålig. Spelet var ju ganska kul när det var nytt. Men nu är det inget kul längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fido vercetti Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 Jag har bara hittat ett par. Kan någon lägga upp en karta jag gör vad som hellst för en karta jag tilloch med mördar......eller kanske inte mörda men jag kan gör mycket! Sätt ut en markör på det andra I:et i där det står little italy på kartan. Dom finns vid broadway där. Dubbelpost Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gta_Erra Skrivet 30 april, 2006 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2006 ALLA??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 ALLA??? Vart finns Puma store? Karta, någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts