meek Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Nu när jag tänkte spela lite gta sa så startar jag spelet, loadar min savefil och springer runt och hittar en fin cross att leka med, sen märker jag att jag inte hör motorljudet, sedan testade jag i olika fordon å allt ljud i alla fordon är borta? vad är fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
meek Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Allt ljud i spelet är lite sämre förutom musiken.. Edit : Hehe såg det just, kan det vara nån fil som är borta? Redigerad 25 februari, 2006 av meek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hej och välkommen till forumet! Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med ditt problem men jag kan tipsa dig om en liten knapp som heter "Edit", med hjälp av den kan du editera dina inlägg istället för att skriva ett nytt, om du skulle ha glömt att skriva något eller bara vill tillägga något Hoppas du får hjälp! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Det är en ljudbugg. Vet inte hur man fixar dock. Reply nummer 100 000 Redigerad 25 februari, 2006 av Bubbli Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Nää, jag som skulle just skriva en reply ----------- Har du köpt spelet eller har du tankat ner det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
meek Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag har köpt spelet för ungefär 1 månad sedan, är det någon skillnad eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
wedajm Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Tjenare på er alla! Jag har stött på ett problem som jag inte hade i början. När jag lirar GTA SA så får jag problemet att ljudet beter sig jätteskumt. När jag pepprar med SMG så blir ljudet underligt....ja, svårt o beskriva....det hackar på nåt vis....kanske fler som fått det problemet. Enligt patchen ska ljudproblemen fixas med den, men det funkar inte för mig. Ibland hakar ljudet upp sig också så att, pepprandet fortsätter av sig själv. Jag har testat med att ställa ner ljudaccelerationen, men d blir inget bättre. Jag har installerat om flera gånger, men det blir inte bättre. Jag har ett Turtle beach Santa Cruz ljudkort. Kan det vara det som är problemet? Men det vore konstigt isåfall, eftersom det funkade jättebra förut. Någon som har någon aning om mitt problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nu när jag tänkte spela lite gta sa så startar jag spelet, loadar min savefil och springer runt och hittar en fin cross att leka med, sen märker jag att jag inte hör motorljudet, sedan testade jag i olika fordon å allt ljud i alla fordon är borta? vad är fel? Hänt mig med fast på VC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts