Playerr Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Tjena! Har precis skaffat GTA SA men då jag ska spela det krånglar styrningen! Då du går kan du inte titta varken upp eller ner utan bara styra musen åt sidorna. Då du sitter på en cykel eller i en bil så låser sig kameran så du ser figuren framifrån och du kan inte ändra det på något sätt. Har ändrat allt möjligt i settings men det funkar inte ändå Vad ska jag göra? Finns det någon patch jag kan ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Playerr Skrivet 27 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Ingen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Har du någon gamepad/joystick/ratt inkopplad? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts