JPracing Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Tjenare! Hittade en "gatsop" när jag åkte runt lite i las venturas. Nån som vet om man kan göra nått speciellt med denna eller om man bara kan åka runt i den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Tjenare! Hittade en "gatsop" när jag åkte runt lite i las venturas. Nån som vet om man kan göra nått speciellt med denna eller om man bara kan åka runt i den? Nej, man kan bara åka på den.. Väääldigt sakta. Den är outhärdligt tråkig, med andra ord. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jocken Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag brukar leka parkarbetare med den, typ sopa trotoarer osv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JPracing Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Kebab: Håller med dig. vääälldigt tråkigt Jocken: Haha jo de kan man ju göra om man inte har nått roligare att göra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Jag och en kompis hållde också på så. Sopade gator, körde traktorer, klippte gräs, modiferade bilar,flög och med jämna mellanrum for vi ut och körde fyrhjuling ute på landet. Vi höl till I San Fierro då det gäller städerna. ibland for vi till andra städer I jakt efter bilar. Har tröttnat på det nu och har ännu mer tröttnat på SA's fula grafik samt att tiden går för fort. När jag var ute på landet hann man knappt köra till åker'n förän det började bli mörkt. Redigerad 25 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samuelszon Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Jag brukar leka parkarbetare med den, typ sopa trotoarer osv Haha, kul! Jag gillar oxå att göra sånt Wörd, måste vara världens (då menar jag spelets) tråkigaste fordon. Näst efter traktorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Traktorn kommer jag ihåg var jäät roligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
iweX Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 Traktorn kommer jag ihåg var jäät roligt! ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 6 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 mars, 2006 (redigerad) ... Nej det heter Håller med till 100%! på gta sajten Redigerad 6 mars, 2006 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts