Mr.White Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Jag har spelat GTA SA och GTA VC och GTA 3 på denna dator innan och allt har fungerat jättebra. men sen så installerade jag om GTA SA (..av någon anledning), och nu så måste det avslutas varje gång jag startar det. *edit* varför funkar det inte? Redigerad 25 februari, 2006 av Mr.White Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Köp spelet istället. Då fungerar det säkert. Förresten så är det förbjudet att snacka om sånt här. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Seriöst? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Köp spelet istället. Då fungerar det säkert. Förresten så är det förbjudet att snacka om sånt här. Använd din lilla hjärna, Han snackar inte warez Jag hade samma problem men jag startade om datorn några gånger så funkade det Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Alltså.. bara för att få det klargjort, precis vad är warez? okej, jag ska försöka det. installerade du om det emellanåt eller? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Nej, Jag har aldrig insatllerat om det Info om Warez Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Använd din lilla hjärna, Han snackar inte warez Jag hade samma problem men jag startade om datorn några gånger så funkade det Använd din hjärna om du har någon. Han har editerat bort det nu innana stod det " Ja jag har en piratkopia". Så du kan dra åt helvete. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Använd din hjärna om du har någon. Han har editerat bort det nu innana stod det " Ja jag har en piratkopia". Så du kan dra åt helvete. Och om han editerade bort det innan jag såg? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crille_ Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Och om han editerade bort det innan jag såg? Det kunde du ha tänkt på innan du sa nått. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.White Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Ta det lugnt nu va Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Tänk på titeln nästa gång... Skulle kanske ha typ Installations-problem som rubrik istället för PROBLEM. Men om det är warez får jag tyvärr inte hjälpa till och ingen annan heller. Oj nu lekta jag lite moderator... är jag stygg nu? Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Oj nu lekta jag lite moderator... är jag stygg nu? Ne. Du får en kaka. =) Um... ze closed. Trådskaparen... inget warez. Om du nu har lagligt köpt kopia, skapa en ny tråd med vettigare titel. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts