I lol Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vad kan det vara för fel när det är fel på DNS? det är min flickvän som undrar när hon inte kommer in på msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Tss... först var det "min kompis", nu är det "min flickvän" som ursäkter... fråga i MSN-tråden eller Datorhjälpstråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Det är routern som krånglar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Det är routern som krånglar Danke, gäller det om inte internet funkar också? Och vad kan hennes brorsa göra åt problemet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts