Reve Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Är inte armen gipsad typ nån vecka då??? Du runka med bruten arm? Du kommer bli en fin soldat mitt barn! Nä 4 veckor(det var så allvarligt att ja fick operera). Första natten på sjukhuset var där så många slangar och sånt så vågade inte ifall ja skulle trassla till det :"> Dan efter hemma så hoppade jag över en dag för ja hade ont och dan efter det var jag igång igen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Emil, Inte för att det är något större fel med det, men har du bara en arm? Nej... Men jag kan bara köra med höger handen. Det går inte annars? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Nej... Men jag kan bara köra med höger handen. Det går inte annars? Ja kunde inte heller det innan men efter olyckan så var jag tvungen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Nej... Men jag kan bara köra med höger handen. Det går inte annars? Pscht, du har inte det rätta knycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Emil, Inte för att det är något större fel med det, men har du bara en arm? Det är j egentligen ett fel...det är ju inte helt normalt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Stolt!! Kan använda både vänster och höger.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Annat. Gå och lägg dig. Men jag kan berätta för er att jag använder vänster'n. É högerhänt! Redigerad 1 mars, 2006 av Bobbo Viking Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Stolt!! Kan använda både vänster och höger.. /me kan också, med det går dåligt med vänster... *Prövar en handtralla med vänstar hand* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag ska träna med vänstern Offtopic: Hur länge har ni hållit på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Nej, din ska ha uppsprättad rygg och nykapade hälsenor. Flådd, ej rörd. Näää.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag ska träna med vänstern Offtopic: Hur länge har ni hållit på? Jag kan med vänstern, men långsamt. Hur länge jag har hållit på? Sen jag var 11 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag kan med vänstern, men långsamt. Hur länge jag har hållit på? Sen jag var 11 Hehe...11 tror jag...(DENNA HISTORIA BÖR BARA LÄSAS AV DOM SOM BRYR SIG OM MITT SEXLIV) vaknade mitt i natten och började känna på mig själv och ja... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag fick min första utlösning när jag ... 11 ^^ Sen började jag dra när jag var 12. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Annat. Gå och lägg dig. Men jag kan berätta för er att jag använder vänster'n. É högerhänt! Samma för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Stolt!! Kan använda både vänster och höger.. Jag måste använda båda, använder jag bara en så sliter han sig och det är inte kul . Så jag kan också använda båda ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag måste använda båda, använder jag bara en så sliter han sig och det är inte kul . Så jag kan också använda båda ^^, En att locka fram han med och en att runka med då eller? Du har ju inte precis en kuk på 10cm diameter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 En att locka fram han med och en att runka med då eller? Du har ju inte precis en kuk på 10cm diameter. Nej, men 34 cm lång kanske. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Samma för mig No shit.. samma här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Varför andvänder ni händerna? Brukar andvända en hård stol, och om jag är jätte sugen en mjuk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Nej, men 34 cm lång kanske. GLHF.. Behöver jag säga mer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts