Cyper Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Du har visst förvräng kvinnosyn, att överhuvudtaget kunna köpa sex tyder på det. Alltså har du det. Te är en dryck, det trodde jag du visste. Du förstod nog mig inte riktigt. Om jag aldrig hittade en tjej (vilket är omöjligt) så skulle det vara värt att köpa sex. Dock kommer det aldrig att hända om inte jorden går under. Te är inte bara en dryck, läkemedel också. Går att andvända till mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag kan typ hålla mig hur länge som helst. Men det händer väl att man har råkat slintit in på toan och dragit en tarzan eller två. Men om jag ska bort nånstans då klarar jag mig absolut hur länge som helst, men nu igår så vart det nästan panik. En tjej som jag känner som jag tycker är skit snygg ringde och sa att hon var typ dunder kåt på mig. Då klarade jag mig inte längre utan försvann fort in på toan och drog ur mig flera jävla litrar, det var nog det absoluta värstaste jag nånsin har sprutat and thats the end of my story Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 En tjej som jag känner som jag tycker är skit snygg ringde och sa att hon var typ dunder kåt på mig. Hur ofta händer det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 En tjej som jag känner som jag tycker är skit snygg ringde och sa att hon var typ dunder kåt på mig. Då klarade jag mig inte längre utan försvann fort in på toan och drog ur mig flera jävla litrar, det var nog det absoluta värstaste jag nånsin har sprutat and thats the end of my story Bwahah! ... Du skulle ju sprungigt över till henne och sprutat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Du har visst förvräng kvinnosyn, att överhuvudtaget kunna köpa sex tyder på det. Alltså har du det. Har nog oxå förvrängd kvinnosyn då... Jag skulle nog rösta för statliga bordeller faktiskt. Mycket hellre än som nu, att man inte har kontroll på sexhandeln. Kvinnor, ungdomar, och barn som tvingas in i det. Ingen koll på åldern och sjukdomar mm. Allt har gått under jorden. Förr kunde hjälporganisationer hjälpa de som sålde sex. Nu kan de inte det. Redigerad 26 februari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Slutar aldrig runka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
IceCandy Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Och så kommer IceCandy in tråden... Runkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Du har visst förvräng kvinnosyn, att överhuvudtaget kunna köpa sex tyder på det. Alltså har du det. Te är en dryck, det trodde jag du visste. Så du menar att t.ex att dricka en god kvällste tillsammans med sin nakna flickvän INTE är erotiskt? Eller, kanske, hälla lite ljummen te på brösten..? Näenäe. ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Så du menar att t.ex att dricka en god kvällste tillsammans med sin nakna flickvän INTE är erotiskt? Eller, kanske, hälla lite ljummen te på brösten..? Näenäe. ^^, Haha men isåfall kan ju allting vara någonting erotiskt, det beror ju bara på vad man tänder på. Så det är ju bara vad man själv tycker, och jag tror faktiskt att de flesta ser te som en dryck mer än de ser det som någonting erotiskt.. Det hoppas jag du håller med om? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Haha men isåfall kan ju allting vara någonting erotiskt, det beror ju bara på vad man tänder på. Så det är ju bara vad man själv tycker, och jag tror faktiskt att de flesta ser te som en dryck mer än de ser det som någonting erotiskt.. Det hoppas jag du håller med om? Allt är erotiskt, det beror bara på hur man gör med det. Haha, du.. jag tänder inte på te på en kvinnas kropp. Men ser man det på ett annat perspektiv. T.ex grädde på en kvinnas kropp. Eller glass. Säger jag glass eller tårta till mig själv tänker jag på kalas. Inte sexlekar. Men visst, te är inte så vanligt. Men endå, man kan använda det till erotik. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 URGH allt snack fick mig att....... *springer in på toan fort som fan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Allt är erotiskt, det beror bara på hur man gör med det. Haha, du.. jag tänder inte på te på en kvinnas kropp. Men ser man det på ett annat perspektiv. T.ex grädde på en kvinnas kropp. Eller glass. Säger jag glass eller tårta till mig själv tänker jag på kalas. Inte sexlekar. Men visst, te är inte så vanligt. Men endå, man kan använda det till erotik. Milkshake är najs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 URGH allt snack fick mig att....... *springer in på toan fort som fan* Allt äckligt runksnack av oss svettiga datornördar fick dig att vilja runka? Vad kallas den läggningen, tror ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Runkar inte. Du kanske inte gör det på dig själv, nej . Jag har inte tänkt så jävla mycket på det faktiskt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Allt är erotiskt, det beror bara på hur man gör med det. Haha, du.. jag tänder inte på te på en kvinnas kropp. Men ser man det på ett annat perspektiv. T.ex grädde på en kvinnas kropp. Eller glass. Säger jag glass eller tårta till mig själv tänker jag på kalas. Inte sexlekar. Men visst, te är inte så vanligt. Men endå, man kan använda det till erotik. Du har tydligen aldrig hört talas om tepåsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Du har tydligen aldrig hört talas om tepåsen Nej, det har jag inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Säger jag glass eller tårta till mig själv tänker jag på kalas. Inte sexlekar. Mm, bra skrivet. Håller med! Men om jag säger rakblad d¨å? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Hiarr. Nu när vi ändå är inne på det... Är det bara jag som finner en påklädd kvinna (med diverse erotiska kläder) mer påtändande än en kvinna utan kläder? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Finns säkert folk som gillar att raka sig då man har sex. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Det är enklare att fantisera om det är erotiska kläder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts