eXotic Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Eftersom hon ska vara likadan så bör hon inte tröttna. Så du tror inte att du tröttnar om det enda ni gör är att knulla konstant i ett/flera år ? Jag skulle i alla fall tröttna redan efter att ha knullat konstant i en vecka, man vill ju göra något annat än knulla dagarna i ända. Visst det är skönt och allt sånt, men att göra det 24/7 ? Redigerad 25 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Eftersom hon ska vara likadan så bör hon inte tröttna. Ta det där igen är du snäll... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Eftersom hon ska vara likadan så bör hon inte tröttna. För du är das sex-robot. Yeah. Razors!! Grr! Morr! Nja, bara skadad av dagens sexfixering och överdoserat sin porrkonsumption, eller nått. Typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Så du tror inte att du tröttnar om det enda ni gör är att knulla konstant i ett/flera år ? Jag skulle i alla fall tröttna redan efter att ha knullat konstant i en vecka, man vill ju göra något annat än knulla dagarna i ända. Visst det är skönt och allt sånt, men att göra det 24/7 ? Vad jag skrattade åt ditt inlägg! Jag menar bara att det är klart att man gör det mycket i början. Vissa har ju överdrivet intresse för denna aktivitet men det är ju inte lika spännande när man gjort det övermånga gånger. Det blir ju slentrial efter ett par år. Ett par som har varit ihop i 20 år är ju inte lika heta på varann som när de träffades. Så absolut att man "filosoferar" själv ibland. Redigerad 25 februari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Så du tror inte att du tröttnar om det enda ni gör är att knulla konstant i ett/flera år ? Jag skulle i alla fall tröttna redan efter att ha knullat konstant i en vecka, man vill ju göra något annat än knulla dagarna i ända. Visst det är skönt och allt sånt, men att göra det 24/7 ? Vem har sagt att vi ska knulla 24timmar om dygnet? Tröttnar man på att knulla får väl mina fantasier komma till skott, vilket är många och olika. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vem har sagt att vi ska knulla 24timmar om dygnet? Tröttnar man på att knulla får väl mina fantasier komma till skott, vilket är många och olika. Strypsex, djursex, bajssex osv. Mycket att välja på! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Strypsex, djursex, bajssex osv. Mycket att välja på! Mina behov gör jag inte I samlag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Mina behov gör jag inte I samlag. Strypas och djursex menar du? Nej, det är lättast ensam, men det är bra om någon kan hålla fast djuret. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vad jag skrattade åt ditt inlägg! Jag menar bara att det är klart att man gör det mycket i början. Vissa har ju överdrivet intresse för denna aktivitet men det är ju inte lika spännande när man gjort det övermånga gånger. Det blir ju slentrial efter ett par år. Ett par som har varit ihop i 20 år är ju inte lika heta på varann som när de träffades. Så absolut att man "filosoferar" själv ibland. Jo, det är på ett ungefär det jag menade, fast lite överdrivet uttryckt och med mindre tid än 20 år :"> . Men jag tröttnade lite på Cyprez och hans, blod och rakhyvlar och knulla sönder sin brud-snack. Och eftersom han sade emot ditt förra inlägg så ville jag förtydliga för honom. ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sjolander Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vote: en vecka.. Gothia cup you know. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hmmm har ju tjej så blir minst 1 ggr i vekcan annrs k*ullar jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Som någon sa "det här forumet blir bara sjukare"... Var inne på Bloodhound Gang-forumet, men tröttnade, för alla där är så jävla taskiga hela tiden... Så tänkte jag "nu ska jag till gtasajten och läsa lite härliga svenska, kamratliga inlägg..." Och det första jag får se är den här tråden... *suck* Killar... Vote: Runkar inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Haha, garvade till när jag såg att Tija skrivit i den här tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Orka ta tid? Runkar när jag känner för det ;OOOOOOOOOoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Kan hålla mig rätt länge men inte mer än 1 vecka. Vissa inlägg i tråden fick mig skratta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Hade jag en tjej som jag kunde knulla sönder skulle jag inte se någon anledning I att runka. Ah.. ännu en sjuk sak med Cyprez att lägga till listan våldsbenägen sadistisk 'kroniskt hämdlysten' Ser på té som nånting erotiskt förvrängd kvinnosyn Hrm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Mhm, jadu. 1-5 dagar. Haha, fast det blir inte så ofta nuförtiden. Men visst händer det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jävlar, Cyprez skrämmer mig. Nu har det gått 3 dagar. Det ska åtgärdas snarast. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Ah.. ännu en sjuk sak med Cyprez att lägga till listan våldsbenägen sadistisk 'kroniskt hämdlysten' Ser på té som nånting erotiskt förvrängd kvinnosyn Jag är inte alls våldsam. Du ser inte skillnad mellan spel och verklighet. Hum. Postal? sadistisk. Stämmer nog. Ja, jag är hämdlysten.Té är någonting erotiskt. Jag har inte alls förvrängd kvinnosyn jag gillar bara sex.Varför komma med massor av påståenden? Redigerad 26 februari, 2006 av Cyprez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag är inte alls våldsam. Du ser inte skillnad mellan spel och verklighet. Hum. Postal? sadistisk. Stämmer nog. Ja, jag är hämdlysten. Té är någonting erotiskt. Jag har inte alls förvrängd kvinnosyn jag gillar bara sex. Varför komma med massor av påståenden? Du har visst förvräng kvinnosyn, att överhuvudtaget kunna köpa sex tyder på det. Alltså har du det. Te är en dryck, det trodde jag du visste. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts