Zack Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 GTAsajten goes opium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Detta forum blir enbart sjukare för varje jävla minut som går. Är det inte du som brukar säga "Om det inte passar, stick"? Om det är det så säger jag: Om det inte passar, stick. Iofs är denna tråden rätt sjuk, men inte hela forumet Redigerad 25 februari, 2006 av Tweak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag gjorde denna tråd för att se hur länge andra killar kunde hålla sig. För alla tjejer "som vet om att ja bara klarade en vecka" tycker jag är en kåtbock Så jag ville bara se att det inte bara va jag som inte kunde håla mig. Dessutom tycker jag sånna här trådar/polls är skojjiga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Är det inte du som brukar säga "Om det inte passar, stick"? Om det är det så säger jag: Om det inte passar, stick. Ah, jag älskar dessa 'ät upp ditt egna och DÖ!!' Ojdå, fel tråd att skriva det i, er-hm *drar sig lite diskret i kragen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Ah, jag älskar dessa 'ät upp ditt egna och DÖ!!' Ojdå, fel tråd att skriva det i, er-hm *drar sig lite diskret i kragen* Hahahaha Tur att du märkte det själv i alla fall, hahaha fyfan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Klart man måste lufta köttflöjten då och då.. Mjo, en 1-5 dagar är väll rekordet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Runkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Runkar inte Har du tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Runkar inte VA?!!?! LOL!!!! Redigerad 25 februari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Runkar inte Ursäkta, måste skratta: Hahahaha! Den klassiska lögnen är lika rolig varje gång. Visa mig den kille som inte mastruberar trotts att han har tjej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Några veckor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Ursäkta, måste skratta: Hahahaha! Den klassiska lögnen är lika rolig varje gång. Visa mig den kille som inte mastruberar trotts att han har tjej... Eller så kanske han inte har kommit i puberteten och inte har nåt behov av att runka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Har du tjej? Ja jag har tjej, och då ser jag ingen mening med att runka Vice.: Jodå, det var dagens sanning Hubbert: jag är 14 år och kom in i puberteten för länge sen. Redigerad 25 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hade jag en tjej som jag kunde knulla sönder skulle jag inte se någon anledning I att runka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hade jag en tjej som jag kunde knulla sönder skulle jag inte se någon anledning I att runka. Om du knullar sönder henne så har du iofs. rätt bra anledning att göra't på egen hand. T: ...varför ens fråga? Varför är det intressant? OH GOD, WHY?! Runt en vecka sisådär. =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Hade jag en tjej som jag kunde knulla sönder skulle jag inte se någon anledning I att runka. Precis Kanske inte direkt knulla sönder men... ja Redigerad 25 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Om du knullar sönder henne så har du iofs. rätt bra anledning att göra't på egen hand. T: ...varför ens fråga? Varför är det intressant? OH GOD, WHY?! Runt en vecka sisådär. =) Fniss. Du kunde ändå inte hålla dig från att svara, kunde du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Fniss. Du kunde ändå inte hålla dig från att svara, kunde du? Tråden är hemsökt, man måste svara Men jag struntar i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hade jag en tjej som jag kunde knulla sönder skulle jag inte se någon anledning I att runka. Du har ingen tjej va? Du kan göka som en kanin i kanske ett år, två om du har tur. Sen tröttnar tjejen på ditt eviga klängande. Så då blir det mer sällan... Dessutom som lär du upptäcka att variation är kul, du kommer helt enkelt välja Lena Handen´ framför din tjej emellanåt. Äter du din favorit rätt 2 ggr/dagen i två år så tröttnar du på det... De som inte har varit i ett långvarit förhållande fattar säkert inte vad jag snackar om, men ibland vill man ju vara "själv"...(?) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Du har ingen tjej va? Du kan göka som en kanin i kanske ett år, två om du har tur. Sen tröttnar tjejen på ditt eviga klängande. Så då blir det mer sällan... Dessutom som lär du upptäcka att variation är kul, du kommer helt enkelt välja Lena Handen´ framför din tjej emellanåt. Äter du din favorit rätt 2 ggr/dagen i två år så tröttnar du på det... De som inte har varit i ett långvarit förhållande fattar säkert inte vad jag snackar om, men ibland vill man ju vara "själv"...(?) Eftersom hon ska vara likadan så bör hon inte tröttna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts