Alpha Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 11 dagar. ska försöka nu i två veckor. Började i onsdags. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 2-3 dar. Runkar på stolar någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vote: 4-5 veckor Tog det eftersom det inte fanns något längre. Har hållt mig i 9 månader en gång.. haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 2-3 dar. Runkar på stolar någon? Jasså, jag trodde du var en sån där som masturberade med ett gäng rostiga rakblad? ( ) Fast det där med stolarna har jag läst om, dock har jag inte provat själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jasså, jag trodde du var en sån där som masturberade med ett gäng rostiga rakblad? ( ) Fast det där med stolarna har jag läst om, dock har jag inte provat själv Nej, nej., men ett råd om du ska hålla dig länge är att ha C6. Brukar ha det 2-3 timmar om jag nästan inte kan hålla mig längre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 I ren nyfikenhet; "runka på stolar"? Motsatsen [no pun intended] till att stå upp och skaka bananen, eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Don't knock masturbation; it's sex with someone I love. Heho. Hrm, konfirmationslägret. Latency period all over again... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Runka när man sitter?... nja lite jobbigt =/. Jag föredrar att stå upp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Runka när man sitter?... nja lite jobbigt =/. Jag föredrar att stå upp. Jag föredrar ligga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Runka när man sitter?... nja lite jobbigt =/. Jag föredrar att stå upp. Det sprutar mer när man sitter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Det sprutar mer när man sitter. VAH! Ska de spruta? Jag trodde att det var meningen att snoppen skulle ramla av så att man får en ny. AmEN FAN!.... Nej men.... spruta mer? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 *schlopp schlopp schlopp* Fan, kunde inte hålla mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 ...lol Varför skulle det spruta längre för du sitter ner? Om du står upp har ju urinröret rakast bana och skulle då spruta längst eftersom den får mest fart då. Iofs så är det ju inte bara att dra ner brallan och testa hemma.. om du inte vill ha sagge i hela huset då vill säga. Själv sitter jag nog hellst ner. Stå upp orkar man inte, blir ju bara jobbigt i benen. Och ligga ner verkar lamt det med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag slår vad om att hälften av personerna som skrev i tråden runkade/runkar precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) ...lol Varför skulle det spruta längre för du sitter ner? Om du står upp har ju urinröret rakast bana och skulle då spruta längst eftersom den får mest fart då. Iofs så är det ju inte bara att dra ner brallan och testa hemma.. om du inte vill ha sagge i hela huset då vill säga. Själv sitter jag nog hellst ner. Stå upp orkar man inte, blir ju bara jobbigt i benen. Och ligga ner verkar lamt det med. Jag tycker iallafall att det sprutar mer när man sitter och wankar. Fast visst, sprutar säkert också lika mycket eller mer när man står upp, men spelar det verkligen någon roll? Edit: Ja Tux, spruta. Du vet, som en brandsläckare? Redigerad 25 februari, 2006 av Alpha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Och så kommer IceCandy in tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag slår vad om att hälften av personerna som skrev i tråden runkade/runkar precis... Jo det är ju kalas att skriva när man drar en skinnbanjo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Har du kommit i puberteten då, jag menar med hår på kuken och så? Hahaha, pedofilvarning på mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Detta forum blir enbart sjukare för varje jävla minut som går. Wörd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Ni kallar trådskaparen sjuk? Det ligger trots allt I hans intresse. En bra men annorlunda tråd enligt mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts