StellHell Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Blev väl något år när jag hade samlag på listan av dagsrytmer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Detta forum blir enbart sjukare för varje jävla minut som går. Usch, ja. Snoppar och runk är ju så äckligt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Detta forum blir enbart sjukare för varje jävla minut som går. Är det inte mysigt? :vet inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Orka...Bry...Sig. 30 minuter som längst tror jag. EDIT: Post 1337 tjoho. Redigerad 25 februari, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Men, WTF?! Jag trodde det var om hur länge man hållt sig från att pissa. Själv har jag hållt mig i en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Usch, ja. Snoppar och runk är ju så äckligt... Nej inte alls i mina ögon. Om du nu tycker det så äre inte mycket att göra åt, lämna denna topic isåfall. Vad jag menar är bara att det görs lite udda topics numera. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 1 vecka, när jag var på konfirmationsläger. Det är ju där man SKA runka. Utav bara helvete. Och sarra ner alla fina jesusbilder och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 1 - 5 dagar eller något sånt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Runkar inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Detta forum blir enbart sjukare för varje jävla minut som går. Visst är det härligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 1 - 5 dagar eller något sånt... Du har väl inte runkat? En vecka här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Du har väl inte runkat? En vecka här. Jo, jag runkar, seriöst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jo, jag runkar, seriöst. Har du kommit i puberteten då, jag menar med hår på kuken och så? Hahaha, pedofilvarning på mig! 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jo, jag runkar, seriöst. Seriös runkning? On-topic: Kan hålla mig hur länge som helst. http://67.18.37.14/19/132/emo/stolt2.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Har du kommit i puberteten då, jag menar med hår på kuken och så? Hahaha, pedofilvarning på mig! Nej. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Några veckor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hubbert Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 2 veckor :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 @ Topic: Vet inte. Med avsikt; fem dagar... tror jag. Har väl haft undermedvetna små experiment rörande det där då och då. Exakt vad jag tänkte säga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Jag har faktiskt tänk att inte runka i 40 Dagar och 40 nätter (som killen i filmen). Fast jag vet inte om jag kan hålla mig... varje dag går jag förbi sidor med vackra kvinnor (icke porr) och jag kan inte hålla mig. Om ni kollar på min avatar så kommer ni vilja öppna gylfen och börja direkt. Jag har högst hållt mig i 1 vecka... Vill ni höra nåt äckligt nu när vi ändå snackar om snoppar... EDIT: Stötande material = borta. Redigerad 25 februari, 2006 av Tux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts