VaXXoR Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ja, vad är ert rekord? Själv har jag lyckats hålla mig en vecka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Runt 4 veckor.. var i usa, bodde hos syrran.. fanns ingen tid för runk.. när jag kom hem.. oj oj .. sprutade flera liter och långt sprutade jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag höll mig i några år, tills jag var 12 år ungefär... Nej men seriöst, röstade på 1-5 dar, ser ingen anledning att hålla sig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Haha jag har inte räknat... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Måste vara årets sjukaste poll... Beror på varför man skall hålla sig. Tex om man skall hålla sig för att man har ett vad och man kan vinna pengar: Hur länge som helst. Bara för att se hur länge man kan hålla sig: 1 dag Bara för att man har tjej: hur länge som helst. Vote: Hur länge som helst. Redigerad 24 februari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Några dagar, hade inte tillfälle. Redigerad 24 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag och en tjej kompis kom överens att ja skulle försöka hålla mig en vecka. Så Jag höll mitt ord och klara det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Kan hålla mig hur länge som hälst. man har ju en tjej som är här minst 1 gång i veckan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 1 vecka, när jag var på konfirmationsläger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag är en hingst, klarar inte ens en timme! Hii-hiar! Ehm, nej, ingen aning. Har aldrig testat mig själv, what's the point dammit? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 4 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Detta forum blir enbart sjukare för varje jävla minut som går. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Kan hålla mig hur länge som helst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Runt en och en halv vecka. Denna mörka period i mitt liv var förra året då jag med familjen tillbringade sagda tid i det vackra Mayerhofen i Österrike med skidåkning som största aktivitet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag och en tjej kompis kom överens att ja skulle försöka hålla mig en vecka. Så Jag höll mitt ord och klara det. Hur ska hon hålla koll på att du inte sitter hemma och wankar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Två veckor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hur ska hon hålla koll på att du inte sitter hemma och wankar ? Jag håller mitt ord, (eller ja, nästan alltid). Men den här gången gjorde jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Detta forum blir enbart sjukare för varje jävla minut som går. Hahahahahahahaha, ja... @ Topic: Vet inte. Med avsikt; fem dagar... tror jag. Har väl haft undermedvetna små experiment rörande det där då och då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Har aldrig försökt blir ju lite pauser på semester/fotbollscuper ährdijjt:vote:1-5 Dagar Redigerad 25 februari, 2006 av Qouad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts