Foo Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 JAg har fastnat på världens grymmaste spel ff1. Vad ska man göra efter att ha hämtad earth och fire orb ? Jag har även vart i grottan över vulkanen och hämtat FLOATER, vad det nu kan vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 1:an??det e nog inte många som spelar det...har du kört ffx? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2003 Jag har FF III på datorn.. Emulator iofs... Tror inte det är någon somn spelar FF I nu för tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 28 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 januari, 2003 1:an??det e nog inte många som spelar det...har du kört ffx? Nää! men det är nog några som har spelat det. Jag har spelat ffx. Här är alla ff jag har: ff1, har jagfastnat på, ff2 är svårt, ff3 har jag kommit en bit på, ff4 har jag klarat, ff5 är tråkigt, ff6 har jag klarat, ff7 har jag inte, ff8 har jag på demo till pc, ff9 vet jag inget om, ff10 har jag fastnat på Yunalesca! Det bästa är nog 6:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 Nää! men det är nog några som har spelat det. Jag har spelat ffx. Här är alla ff jag har: ff1, har jagfastnat på, ff2 är svårt, ff3 har jag kommit en bit på, ff4 har jag klarat, ff5 är tråkigt, ff6 har jag klarat, ff7 har jag inte, ff8 har jag på demo till pc, ff9 vet jag inget om, ff10 har jag fastnat på Yunalesca! Det bästa är nog 6:an jag tycker 7:an e bra...och 10:an Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 jag tycker 7:an e bra...och 10:an 10:an är för krångligt. Jag har varvat det två gånger och är svintrött på det. Dessutom är det onödigt mycket liv och skada för karaktärerna. Sista bossen dör ju för f*n på ett slag. Nä tacka vet jag FF7, där har vi ett bra Final Fantasy. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 29 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2003 10:an är för krångligt. Jag har varvat det två gånger och är svintrött på det. Dessutom är det onödigt mycket liv och skada för karaktärerna. Sista bossen dör ju för f*n på ett slag. Nä tacka vet jag FF7, där har vi ett bra Final Fantasy. hur dödar du han på ett slag?....har du fångat som mn brorsa har gjort....får 1miljon ap per fight(min brorsa)..det får inte jag upp till...får bara typ ½miljon.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest arne-svenne-bertil Skrivet 30 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2003 Final fantasy XI är det bästa spelet i fínal fantasy-serien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 31 januari, 2003 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Är det någon som vet var man kan få tag på Pianonoter till Final Fantasy Spelen? Då menar jag sånahär noter: C D E F G A H Det skulle var kul att kunna "Victory Fanfare" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lancelot Skrivet 31 januari, 2003 Rapportera Share Skrivet 31 januari, 2003 Final fantasy XI är det bästa spelet i fínal fantasy-serien. och hur vet du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts