Brillan_14 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hej jag har spelat crash day men en kompis tyckte jag var dum för att tyckte det var kul...då frågar jag er om ni har spelat det om ni tycker det e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hej jag har spelat crash day men en kompis tyckte jag var dum för att tyckte det var kul...då frågar jag er om ni har spelat det om ni tycker det e kul Jag har inte spelat ,men alla tycker olika så du kanske tycker det är kul med inte han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag har spelat, tycker att det är kul. Skademodellen är finfin, som ni kan se på bilden: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Tyckte att spelet såg kul ut när jag såg denna bilden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Tyckte att spelet såg kul ut när jag såg denna bilden. http://ve3dmedia.ign.com/ve3d/image/articl...12060938589.jpg Crashday i ett nötskal, typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Me vill ha Crashday. Får se om jag inhandlar det imorgon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Me vill ha Crashday. Får se om jag inhandlar det imorgon. Har det släppts i fullversion? Trodde bara det fanns som demo. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Har det släppts i fullversion? Trodde bara det fanns som demo. Släpptes i affärerna idag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Släpptes i affärerna idag. Jaha då var jag inte så jävla efter. Blir väll till att testa hela, kanske blir något man köper. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Finns det ingen kantutjämning(AA) på detta spel? Hittar ingen inställning! Redigerad 27 februari, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Kör kantutgämning i nvidia/ati's inställningar istället då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
.:Gurkan:. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Kör kantutgämning i nvidia/ati's inställningar istället då Det blir ingen kantutgämning i battlefield 2 om man tvingar AA/AF i catalyst.. Redigerad 27 februari, 2006 av .:Gurkan:. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts