Matteus Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Nu vet jag inte något om det här men jag såg en lite rolig sak. Titta på tiden då det andra inlägget postades av _Emil_ och sedan på det tredje av P-C. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Nu vet jag inte något om det här men jag såg en lite rolig sak. Titta på tiden då det andra inlägget postades av _Emil_ och sedan på det tredje av P-C. ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 ??? Textprogram Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 SlewME och _EmiL_ Det Matteus försöker säga är att det står att PC postade sitt andra inlägg 2 minuter innan Emil, trots att Emils inlägg är det som står överst av de båda. Hoppas att ni nu kan ha en fortsatt trevlig och klar natt. Ja, natt... börjar bli lite sent för vissa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 You're living on the edge, dude. Cut it out. Va? *Sätter på mig läderjackan med min coola backslick frilla och tar en ny tandpetare och stoppar i munnen* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 SlewME och _EmiL_ Det Matteus försöker säga är att det står att PC postade sitt andra inlägg 2 minuter innan Emil, trots att Emils inlägg är det som står överst av de båda. Hoppas att ni nu kan ha en fortsatt trevlig och klar natt. Ja, natt... börjar bli lite sent för vissa Helt riktigt. Verkar vara för sent för att vissa ska förstå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) SlewME och _EmiL_ Det Matteus försöker säga är att det står att PC postade sitt andra inlägg 2 minuter innan Emil, trots att Emils inlägg är det som står överst av de båda. Hoppas att ni nu kan ha en fortsatt trevlig och klar natt. Ja, natt... börjar bli lite sent för vissa Men det är ju inget kul, _Emil_ Postade ju sitt inlägg en dag före P-C. Redigerad 26 februari, 2006 av x_simpa_x Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Men det är ju inget kul, _Emil_ Postade ju sitt inlägg en dag före P-C. Haha det såg jag nu. Ich been ägd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Va? *Sätter på mig läderjackan med min coola backslick frilla och tar en ny tandpetare och stoppar i munnen* Vad jag säger är att du ska lugna ner dig lite, såvida inte en varning faller dig i smaken. Hmm- hmm- hmmm. Paragrafryttarn är i farten, ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 26 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) PC, försök att överföra allt till dina interna hårddiskar om det är möjligt. Sen bör du formatera om den externa hårddisken. Om det fortfarande är fel på den så tycker jag att du ska lämna in den och be om att få en ny, fungerande, hårddisk. 70gb tar ju en tid att föra över - oh, well.. Resten av ni kuksugare som tjafsar - ta det i nån annan tråd. Fixat det tror jag.. jag kunde inte ha iPoden och HDn inne samtidigt. Redigerad 26 februari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts