P-C Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jo - det är såhär.. Min pappa kom hem från jobbet för nån vecka sedan med en sprillans ny extern hårddisk. Den var av märket Canyon och rymde 200gb. Den funkade väldans bra och jag la genast över alla mina filmer och spel för att sedan formatera datorn. Det har funkat bra med att spela och se på film men på senaste tid har det börjat hända lite skumma saker. När jag lyssnar på musik från HDn och laddar ner till HDn så hakar skiten upp sig och själva 'lampan' på hårddisken börjar blinka som tusan. När jag lyssnar på musik från HDn och kollar runt i den så hakar sig skiten.. När jag enbart lyssnar musik från den och ägnar mig åt annat i windows så hakar sig explorer.exe och jag får boota skiten (då jag inte kan avsluta explorer.exe av någon anledning) Vad fan kan vara problemet? Den har ju funkat bra fram tills nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vi har ju Datorhjälpstråden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Nu funkar inte hårddisken alls - FAN om alla mina filer är borta - jag stämmer Canyon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Skulle dö om min ext hd dog. Den är typ mitt liv. Fast min pr0n ligger på den vanliga hddn . Tyvärr M-A-C jag kan inte hjälpa dig. Pröva sweclockers. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vi har ju Datorhjälpstråden Precis. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33665 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Precis. http://www.gtasajten.com/forum/index.php?showtopic=33665 Vilken tur! Paragrafryttarna har anlänt, hjälp inte killen utan rätta honom istället! Bra jobbat! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Tack för hjälpen allihopa.. hurm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vilken tur! Paragrafryttarna har anlänt, hjälp inte killen utan rätta honom istället! Bra jobbat! Jag skulle nog säga att jag hjälpte honom. Genom att hänvisa P-C till en tråd där många med kunskaper inom ämnet håller till, gjorde jag honom en tjänst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag skulle nog säga att jag hjälpte honom. Genom att hänvisa P-C till en tråd där många med kunskaper inom ämnet håller till, gjorde jag honom en tjänst. Och alla som kan något om datorer är bara i den tråden? Jag tror nog de kollar den här med... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Jag skulle nog säga att jag hjälpte honom. Genom att hänvisa P-C till en tråd där många med kunskaper inom ämnet håller till, gjorde jag honom en tjänst. Tror att de som läser datorhjälpstråden läser denna tråd också. Jag läser däremot inte datorhjälpstrååden och jag anser mig kunnig på detta ämne. @Zack han före Har dock ingen större lust att hjälpa P-C. Har annat att göra. Redigerad 25 februari, 2006 av SlewME Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Har dock ingen större lust att hjälpa P-C. Har annat att göra. Dude, that's mean... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Och alla som kan något om datorer är bara i den tråden? Jag tror nog de kollar den här med... Kanske de gör. Nya trådar med frågor som man likväl kan ställa i redan befintliga topics är ändå the bajsiga shitet. Jag är god. Ni är onda. Fisksoppa och ärta. Ordning och reda, ät makrill på Freda'. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Kanske de gör. Nya trådar med frågor som man likväl kan ställa i redan befintliga topics är ändå the bajsiga shitet. Jag är god. Ni är onda. Fisksoppa och ärta. Ordning och reda, ät makrill på Freda'. Okej fru paragrafryttare, sluta gnäll. Låt honom ställa en fråga utan att folk börjar lipa. Moderatorerna lipar på folk så det räcker för varenda gtasajtare i hela världen ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Dude, that's mean... Nej inte alls. Man behandlar folk som man själv vill bli behandlad och jag anser att han behandlar folk illa och gör därför detsamma emot han. Men det behöver vi inte dra upp nu - ville bara förklara varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jo - det är såhär.. Min pappa kom hem från jobbet för nån vecka sedan med en sprillans ny extern hårddisk. Den var av märket Canyon och rymde 200gb. Den funkade väldans bra och jag la genast över alla mina filmer och spel för att sedan formatera datorn. Det har funkat bra med att spela och se på film men på senaste tid har det börjat hända lite skumma saker. När jag lyssnar på musik från HDn och laddar ner till HDn så hakar skiten upp sig och själva 'lampan' på hårddisken börjar blinka som tusan. När jag lyssnar på musik från HDn och kollar runt i den så hakar sig skiten.. När jag enbart lyssnar musik från den och ägnar mig åt annat i windows så hakar sig explorer.exe och jag får boota skiten (då jag inte kan avsluta explorer.exe av någon anledning) Vad fan kan vara problemet? Den har ju funkat bra fram tills nu! Varför tankar du saker till den externa och lyssnar på musik ifrån den externa, det är ju meningen att man skall använda den för backup. Kopiera det du vill ha till den interna istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Det är som att säga att fittor inte är till för att knullas, bara tittas på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Det är som att säga att fittor inte är till för att knullas, bara tittas på? You're living on the edge, dude. Cut it out. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Det är som att säga att fittor inte är till för att knullas, bara tittas på? Nej, det är däremot som att säga: "Varför knulla pensionärsfitta när du kan knulla tonårsfitta?" Redigerad 25 februari, 2006 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Denna topic har spårat ut ... dacs att hämta en byggarbetare och en kran och lyfta tillbaka tåget. :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jösses killar - nästa gång jag vill starta krig på detta forum så tänker jag skapa en tråd där jag undrar hur man installerar drivrutiner till grafikkortet - då jävlar har vi minst 3-4 killar som börjar snacka fi***r så långt ögat når. PC, försök att överföra allt till dina interna hårddiskar om det är möjligt. Sen bör du formatera om den externa hårddisken. Om det fortfarande är fel på den så tycker jag att du ska lämna in den och be om att få en ny, fungerande, hårddisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts