Tackleberry Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag har blivit ombedd att posta den här filmen på GTAsajten, därför gör jag det. Out Of Reach Våran nya stuntfilm och min sista stuntfilm med TMS. Redigering återigen av mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) WHA! Måste se!!! hittade nu. Redigerad 24 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Sett för ett tag sen. Mycket bra film tycker jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Varföt ligger den på 170mb? Redigerad 24 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 För att det är bra kvalité. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Varför ska du sluta med [TMS] för lite fritid eller? :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Felfritt, som vanligt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Måste se *downloading* editerar när jag har sett den Sjukt bra 10/10! Musiken passade riktigt bra! Redigerad 24 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
C_J Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Tankar.. 11/10 Redigerad 1 mars, 2006 av C_J Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag har blivit ombedd att posta den här filmen på GTAsajten, därför gör jag det. Out Of Reach Våran nya stuntfilm och min sista stuntfilm med TMS. Redigering återigen av mig. Är det mig du snakcar om när jag sa att dom andra här skulle få ta del av denna ubnderbara skapelse ? Jaja, säger det igen precis som jag skrev i Pm:et underbar skapelse dock får den 9.5/10 bara för att jag har sett Never Gonna stop.... Vf slutar du på TMS? :'( du måste ju va där :'( :'( :'( Du är ju en sån bra redigerare :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Måste ses den förra, Never Gonna Stop var ju grymm OT: Nån sa att Tackleberry hade slutat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 OT: Nån sa att Tackleberry hade slutat Jag tror att jag kan kallas "Nån" i det här fallet... Tack för kommentarerna! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag tror att jag kan kallas "Nån" i det här fallet... Tack för kommentarerna! Ditt cykelstunt var ju grymt! Hur fan kan ni göra sånna grymma saker med en cykel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag tror att jag kan kallas "Nån" i det här fallet... Tack för kommentarerna! Varför ska du sluta i TMS ? Någon speciell anledning ? Ajja riktigt synd, ni är de bästa stuntarna jag sett tillsammans med ATS (om dem nu heter så). Jag har även om ni nu inte vet om det, tankat hem alla era filmer jag hittat och njutit av dem. Men men, så är det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts