Foo Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Goddag, jag tänkte bara fråga om någon vet vad detta är för otäcka fläckar som har bildats på mitt finger.... Det bara sitter där, men gör ingen skada eller så... http://img520.imageshack.us/img520/3885/cimg00036pt.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Trycker det ser ut som blod.. har du testat att tvätta bort det eller nåt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Trycker det ser ut som blod.. har du testat att tvätta bort det eller nåt? JA!, det är klart... och det går inte bort... varken med tvål, vatten eller borste... BTW: fläckar ska det stå i trådnamnet Redigerad 24 februari, 2006 av Foo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hew Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Tycker också det ser ut som blod, kan ju va så att det sitter typ under skinnet, ungefär som ett blåmärke. Du kan ju alltid testa sticka en nål där och se om du kan få ut det eventuella blodet som ligger där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ser vi ut som nån slags internetdoktor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Rost tycker jag också att det ser ut som... men gör som Hew sa, stick en nål där och se om du kan få ur det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ser vi ut som nån slags internetdoktor? Hehe . Nej men du lider av aspritis, det är en sjukdom som kommer när man har kommit i beröring med en bakterie som kommer från grisarna, troligen har du tagit i något som någon som har rört grisar med har besudlat med sina jävla bakterier. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 @ Alla som tror att det är blod... Hmm... blod kan det var ja... @ Nån som quotade nån & sa: Nej men du lider av aspritis Var det menat till mig? @ Nån som sa att det var rost: Hmm, njae... det borde försvinna med tvål & vatten @ Nån som sa: Ser vi ut som internetdoktor?: Jupp det gör ni ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Kanske någon Fretande syra har gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 @ Nån som quotade nån & sa: Nej men du lider av aspritis Var det menat till mig? Ja det var det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 24 februari, 2006 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Kanske någon Fretande syra har gjort det? Näpp, jag har haft lov från Kemin nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Har oxå haft såadär underliga fläckar. Senast nu när jag var i Thailand. De försvinner efter ett tag vad jag kan minnas. Leverfläckar brukar man inte få på fingrarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Jag vet precis vad det är. Jag får likadant ibland, det är att om du klämmer dig på den punkten, får du som nån blodfylld blåsa under huden, som du nu fått. Det beror som sagt på att du klämt dig eller dylikt. Edit: Felstavning. Redigerad 24 februari, 2006 av leftbehind Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag vet precis vad det är. Jag får likadant ibland, det är att om du klämmer dig på den punkten, får du som nån blodfylld blåsa under huden, så du nu fått. Det beror som sagt på att du klämt dig eller dylikt. Låter som en helt vanlig blodblåsa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag fick en ungefär likadan när jag klämde fingret i en dörr. Det är blod under huden, det går bort om några dagar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Låter som en helt vanlig blodblåsa? Ja vad skrev jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ja vad skrev jag då? Du beskrev det, jag sa vad det hette. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Chilli_13 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Har likadana, tror det typ är blod som läckt ut typ.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Man kan få liknande när man inte tvättat händerna ordentligt efter man har användt brun-utan-sol kräm. =) Redigerad 24 februari, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Om jag börjar få bölder på pungen .. ska jag gå till doktorn eller gtasajten .. hmm .. dessa val.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts