Jump to content

Varningar

felshoe
 Share

Recommended Posts

Blir man inte bannad när man får fem varningar?

5/5 varningar resulterar alltid i ban eller hybernating.

Hur länge man får sitt straff är vad man har gjort.

Gör någon en "Pottzork" blir dom med stört sannolikhet bannad resten av livet (Det vill säga runt 20 år)

Får man sin sista och femte på ett oskyldigt spam så blir det iaf från min sida minst 2 veckors ban. P-C är ett bra exempel på det.

När någon har fått 5 varningar och är tillbaka från sitt uppehåll (P-C, Crice t.ex.) så får man ta bort en varning för att kunna varna dom igen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 342
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

5/5 varningar resulterar alltid i ban eller hybernating.

Hur länge man får sitt straff är vad man har gjort.

Gör någon en "Pottzork" blir dom med stört sannolikhet bannad resten av livet (Det vill säga runt 20 år)

Får man sin sista och femte på ett oskyldigt spam så blir det iaf från min sida minst 2 veckors ban. P-C är ett bra exempel på det.

När någon har fått 5 varningar och är tillbaka från sitt uppehåll (P-C, Crice t.ex.) så får man ta bort en varning för att kunna varna dom igen.

Vad e en pottzork? låter som något som e uppkallat efter Pottzork :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Minns inte riktigt, men det är väl när man spammar hit och dit då och då, och sen en sen natt på en varm sommarnatt spammar sönder forumet allt man kan.

Märkligt nog var jag med där och levde fan, uppemot en tredjedel av vad det pottzorken hade åsamkat gjorde jag också men kom undan med troligen endast en varning. Skrev värsta tårdrypande avskedsbrevet också i någon topic som togs bort. Goda tider.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

...Så ni kan plocka bort varningar så att det inte syns att man någonsin har fått någon?!

Kan ni inte plocka bort min då? :o

Fast egentligen är det okej. Lite befläckad får man vara. :)

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor