StellHell Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Blir man inte bannad när man får fem varningar? 5/5 varningar resulterar alltid i ban eller hybernating. Hur länge man får sitt straff är vad man har gjort. Gör någon en "Pottzork" blir dom med stört sannolikhet bannad resten av livet (Det vill säga runt 20 år) Får man sin sista och femte på ett oskyldigt spam så blir det iaf från min sida minst 2 veckors ban. P-C är ett bra exempel på det. När någon har fått 5 varningar och är tillbaka från sitt uppehåll (P-C, Crice t.ex.) så får man ta bort en varning för att kunna varna dom igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 5/5 varningar resulterar alltid i ban eller hybernating. Hur länge man får sitt straff är vad man har gjort. Gör någon en "Pottzork" blir dom med stört sannolikhet bannad resten av livet (Det vill säga runt 20 år) Får man sin sista och femte på ett oskyldigt spam så blir det iaf från min sida minst 2 veckors ban. P-C är ett bra exempel på det. När någon har fått 5 varningar och är tillbaka från sitt uppehåll (P-C, Crice t.ex.) så får man ta bort en varning för att kunna varna dom igen. Vad e en pottzork? låter som något som e uppkallat efter Pottzork :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Så om ens femte varning är oskyldigt spam tjugo gånger i rad får man ändå alltid två veckors ban? Edit: )"/¤( Grimster. Redigerad 26 februari, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Så om ens femte varning är oskyldigt spam tjugo gånger i rad får man ändå alltid två veckors ban? Det blir nog värre om man gör det om och om igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vad e en pottzork? låter som något som e uppkallat efter Pottzork :S Minns inte riktigt, men det är väl när man spammar hit och dit då och då, och sen en sen natt på en varm sommarnatt spammar sönder forumet allt man kan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Minns inte riktigt, men det är väl när man spammar hit och dit då och då, och sen en sen natt på en varm sommarnatt spammar sönder forumet allt man kan. Märkligt nog var jag med där och levde fan, uppemot en tredjedel av vad det pottzorken hade åsamkat gjorde jag också men kom undan med troligen endast en varning. Skrev värsta tårdrypande avskedsbrevet också i någon topic som togs bort. Goda tider. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Wait a minute(A minute seems like a lifetime), har inte jag 5/5 nu? :'( :'( :'( :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Wait a minute(A minute seems like a lifetime), har inte jag 5/5 nu? :'( :'( :'( :'( 4 Dusse: Duktig ponke Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 4 Dusse: Duktig ponke Har jag två nu? Kan vara bra att veta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Lol, nu måste jag sköta mig på riktigt. Men varningen jag fick av dig för inte så länge sedan tycker jag var ganska onödig, jag sa bara "förkortningpåtvåbokstäverförenkändtorrentsida".net tror jag. Äh. Jag får väl skylla mig själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 4 Dusse: Duktig ponke Har jag 2 eller? =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Jag har nog max2 annars bara en... e lifetime bannad på Gtaforums med jag råkade säga att jag hadde t*nkat SA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) När någon har fått 5 varningar och är tillbaka från sitt uppehåll (P-C, Crice t.ex.) så får man ta bort en varning för att kunna varna dom igen. ...Så ni kan plocka bort varningar så att det inte syns att man någonsin har fått någon?! Kan ni inte plocka bort min då? Fast egentligen är det okej. Lite befläckad får man vara. Redigerad 27 februari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 ...Så ni kan plocka bort varningar så att det inte syns att man någonsin har fått någon?! Kan ni inte plocka bort min då? Fast egentligen är det okej. Lite befläckad får man vara. Din är redan borta. Och man tar bara bort en varning om någon har 5/5 och man ska varna dom igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Din är redan borta. Och man tar bara bort en varning om någon har 5/5 och man ska varna dom igen. Är min borta? Togs den bort idag? Igår så såg ni att det var jocken som gett mig en. Och då var den kvar. Men nu är den alltså borta och det syns inte längre? Vem tog bort den? Tackar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Är min borta? Togs den bort idag? Igår så såg ni att det var jocken som gett mig en. Och då var den kvar. Men nu är den alltså borta och det syns inte längre? Vem tog bort den? Tackar! Många frågor dära... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Jag har nog max2 annars bara en... e lifetime bannad på Gtaforums med jag råkade säga att jag hadde t*nkat SA Fyra välförtjänta varninar har du. Vice.: jocken tog bort den några dagar efter du fick den. i mars 05 Redigerad 27 februari, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 Care to remova några av mina varningar? Sju av fem är ingen våt dröm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 27 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 27 februari, 2006 (redigerad) Du har en, och inte fyra. En w00t jag har medelande från både StellHell och Kaller där det står att jag har varningar Redigerad 27 februari, 2006 av gizmo91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts