Zack Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vad var det för fel nu? Du varnade inte hela bunten som skrivit i tråden, glömde banna The Dude och avsäga dig från moderator-platsen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Vad var det för fel nu? "Jag satsar 10 kr på att han vinner" läste inte vad dom skrev men kanshe inte var något allvarligt jaja sry då Redigerad 26 februari, 2006 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Du varnade inte hela bunten som skrivit i tråden, glömde banna The Dude och avsäga dig från moderator-platsen. Haha du är på hugget ikväll, har skrattat åt dig ett antal gånger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Haha du är på hugget ikväll, har skrattat åt dig ett antal gånger. Nej var mest störigt när alla spammade ner i airsoft tråden om vatten pistoler som vbar heltklart off topic som dom ville höra "haha lÅÅl klockrent" men det e ganska utjatat sen personangrepp på min bild utna anledning, du gjorde inget åt saken mer än att skriva HAHA... men men det e mailat till hultan han får lösa det Redigerad 26 februari, 2006 av GRIM(back Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Nej var mest störigt när alla spammade ner i airsoft tråden om vatten pistoler som vbar heltklart off topic som dom ville höra "haha lÅÅl klockrent" men det e ganska utjatat sen personangrepp på min bild utna anledning, du gjorde inget åt saken mer än att skriva HAHA... men men det e mailat till hultan han får lösa det Det är bara ett personangrepp om man är homofob vilket du verkar vara, spänn av och känn kärleken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Det är bara ett personangrepp om man är homofob vilket du verkar vara, spänn av och känn kärleken. Topicen handlade inte om synen på sexuella grejjer utan om Airsoft ENBART Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Om jag ska avsättas från moderatorposten för att jag går oftopic, ska alla medlemar hybernatas utan förvarning för att dom går offtopic då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Om jag ska avsättas från moderatorposten för att jag går oftopic, ska alla medlemar hybernatas utan förvarning för att dom går offtopic då? Jag vet inte fråga A.A. jag tror han e bättre på sånt han kan sina grejjer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Om jag ska avsättas från moderatorposten för att jag går oftopic, ska alla medlemar hybernatas utan förvarning för att dom går offtopic då? Nolltolerans! Ut med dem! Vi börjar med mig, sen kör vi vidare. Ut med avskumen som förpestar GTAsajten! Utan dem skulle det vara rligt på GTAsajten. Hoppas Hultan tar bort din moderatorplats! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Möjligtvis StellHell vet med SEWG KEWK! mad.gif Panimala, jaeger, Pico, Zack och skruven säg hej till en varning.. pinch.gif *CLOSED* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Möjligtvis StellHell vet med Men det var ju ordentlig spam, lite för hårt. Men sånt får man ta. BTW, hur lång tid tar det innan varningar försvinner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Men det var ju ordentlig spam, lite för hårt. Men sånt får man ta. BTW, hur lång tid tar det innan varningar försvinner? Eh, de försvinner inte. Du är märkt för evigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Eh, de försvinner inte. Du är märkt för evigt. Aj fan, hur länge är man borta när man får fem varningar då? Edit: Har två varningar nu. Redigerad 26 februari, 2006 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Varningar försvinner sällan, går det upp i 5 varningar och vi tycker att medlemen sköter sig i övrigt kan det hända att han/hon får en gammal bortplockad för att ge han/henne en chans till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Fick nyss en ny varning igen då. Jag gjorde en Pottzork och det gillade visst inte StellHell så puss på dig Stellan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Ni får ju skylla er själva. Ibland är ni fan rätt dumma i huvet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Varningar försvinner sällan, går det upp i 5 varningar och vi tycker att medlemen sköter sig i övrigt kan det hända att han/hon får en gammal bortplockad för att ge han/henne en chans till Blir man inte bannad när man får fem varningar? Edit: Stell, din gamle galosch! Fy på dig att ge mig en till varning. http://67.18.37.14/19/132/emo/cryin.gif Redigerad 26 februari, 2006 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Måste jag skicka ett PM? Jag försöker: Var det verkligen nödvändigt att ge Pico en varning? Han skrev O RLY?, och inget mer. En ynklig post. (Godnatt, förresten. Det blev en Pottzork- natt.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Ni får ju skylla er själva. Ibland är ni fan rätt dumma i huvet. Jo, vi vet. Men det är skönt att vara dum i huvudet ibland. @Pico: Jo, men det är väl inte för alltid? Edit: Lite onödigt på Pico tycker jag med. Jag skrev två gånger och fick en varning, det är ok. Men att skriva ett meningslöst inlägg i en tråd? Njae... Redigerad 26 februari, 2006 av Zack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Blir man inte bannad när man får fem varningar? Jo precis. men om det är en medlem som är serriös i övrigt (crice t.ex.) så låter vi dom stanna ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts