Jump to content

Varningar

felshoe
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 342
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha du är på hugget ikväll, har skrattat åt dig ett antal gånger. ;)

Nej var mest störigt när alla spammade ner i airsoft tråden om vatten pistoler som vbar heltklart off topic som dom ville höra "haha lÅÅl klockrent" men det e ganska utjatat sen personangrepp på min bild utna anledning, du gjorde inget åt saken mer än att skriva HAHA... men men det e mailat till hultan han får lösa det

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej var mest störigt när alla spammade ner i airsoft tråden om vatten pistoler som vbar heltklart off topic som dom ville höra "haha lÅÅl klockrent" men det e ganska utjatat sen personangrepp på min bild utna anledning, du gjorde inget åt saken mer än att skriva HAHA... men men det e mailat till hultan han får lösa det

Det är bara ett personangrepp om man är homofob vilket du verkar vara, spänn av och känn kärleken.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag ska avsättas från moderatorposten för att jag går oftopic, ska alla medlemar hybernatas utan förvarning för att dom går offtopic då?

Nolltolerans! Ut med dem! Vi börjar med mig, sen kör vi vidare. Ut med avskumen som förpestar GTAsajten! Utan dem skulle det vara rligt på GTAsajten. Hoppas Hultan tar bort din moderatorplats!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varningar försvinner sällan, går det upp i 5 varningar och vi tycker att medlemen sköter sig i övrigt kan det hända att han/hon får en gammal bortplockad för att ge han/henne en chans till

Blir man inte bannad när man får fem varningar?

Edit: Stell, din gamle galosch! Fy på dig att ge mig en till varning.

Redigerad av Pico
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:D

Ni får ju skylla er själva.

Ibland är ni fan rätt dumma i huvet. ;)

Jo, vi vet. Men det är skönt att vara dum i huvudet ibland.

@Pico: Jo, men det är väl inte för alltid?

Edit: Lite onödigt på Pico tycker jag med. Jag skrev två gånger och fick en varning, det är ok. Men att skriva ett meningslöst inlägg i en tråd? Njae...

Redigerad av Zack
Länk till kommentar
Dela på andra sidor