_EmiL_ Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag tror jag har 2 eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Vart i min post sa jag att jag var nöjd? fan vad irriterad jag blir på alla som tror massa saker på detta forum... skriver man en sak så tror dom att man skriver si och så för helt konstiga andledningar.. eller så tror dom nåt helt annorlunda Detta är i mina ögonen en ganska glad och nöjd smily: . Men vet inte, kanske bara är jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Detta är i mina ögonen en ganska glad och nöjd smily: . Men vet inte, kanske bara är jag. Du vet, när smileyn kommer hem slår den på Kent och skär sig i sina obefintliga armar. Sån kanske BroDD också är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Fattar inte hur folk kan vara helt utan varningar på alla forum... .man använder sitt sunda förnuft.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 .man använder sitt sunda förnuft.. Bästa jag hört på länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Detta är i mina ögonen en ganska glad och nöjd smily: . Men vet inte, kanske bara är jag. Jaha... så alla som gör en leende gubbe dom sitter och ler för fullt på riktigt? eller dom dom gör lipande gubbar, dom sitter och lipar mot skärmen? eller dom som gör rodnande gubbar, sitter dom och rodnar på riktigt framför datorn? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Bästa jag hört på länge Ja så varför gör inte du det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Ja så varför gör inte du det? Börjar du bli lite vresig? Bäst du sover, du är mindre trevlig när du är pömsig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Så vitt ja vet så har ja ingen varning.Men det kan bero på att ja inte har postat så mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Jaha... så alla som gör en leende gubbe dom sitter och ler för fullt på riktigt? eller dom dom gör lipande gubbar, dom sitter och lipar mot skärmen? eller dom som gör rodnande gubbar, sitter dom och rodnar på riktigt framför datorn? Jag visste att du skulle svara med något irriterande för att visa att du inte hade fel men det där var väl lite tråkigare än vad jag hade väntat mig. fan vad irriterad jag blir på alla som tror massa saker på detta forum... skriver man en sak så tror dom att man skriver si och så för helt konstiga andledningar.. eller så tror dom nåt helt annorlunda. Nu är det ju du som sitter och bestämmer vad det är jag menar med mitt inlägg. Vad får dig att tro att jag anser att folk sitter sitter och grimaserar bara för dom postar en viss sorts smily? När man gör en glad smily "skrattar" man ju på forumet (men inte nödvändigtvis IRL), man vill man ju uttrycka en viss sorts känsla. Så, fafan snackar du om? Fråga vem som helst hur dom skulle tolka ditt inlägg där du skrev att du är bannad från massa forum och sedan la till " " i slutet av texten, så ska vi se vem som har rätt. Redigerad 26 februari, 2006 av The Dude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 10kr på dude som vinnare i denna fighten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Börjar du bli lite vresig? Bäst du sover, du är mindre trevlig när du är pömsig. Du talar som en bok, fader. *L'Editation* KalleR, det finns inga odds för din satsning. Du kan på en höjd få pengarna tillbaka, om ens det. Fniss. Redigerad 26 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 10kr på dude som vinnare i denna fighten Jag ska gå och lägga mig nu och eventuellt gör BroDD en Pottzork under natten och då är jag körd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Du vet, när smileyn kommer hem slår den på Kent och skär sig i sina obefintliga armar. Hahaha. Jag garvar faktiskt på riktigt. Hahahahahaha. Men wait a minute (a minute seems like a lifetime), vem fan är Kent? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 (redigerad) Hahaha. Jag garvar faktiskt på riktigt. Hahahahahaha. Men wait a minute (a minute seems like a lifetime), vem fan är Kent? Kent? Redigerad 26 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Lol. Missuppfattade. Trodde att slog på någon som hette Kent... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GRIM(back Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 10kr på dude som vinnare i denna fighten som sagt vart e gtasajten påväg? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 som sagt vart e gtasajten påväg? Om du stannar? Rakt ner i soptunnan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Lol. Missuppfattade. Trodde att slog på någon som hette Kent... Man hör vad man vill höra, som de säger. Hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 som sagt vart e gtasajten påväg? Vad var det för fel nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts