Jump to content

Varningar

felshoe
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 342
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vart i min post sa jag att jag var nöjd?

fan vad irriterad jag blir på alla som tror massa saker på detta forum... skriver man en sak så tror dom att man skriver si och så för helt konstiga andledningar.. eller så tror dom nåt helt annorlunda :shifty:

Detta är i mina ögonen en ganska glad och nöjd smily: :ermm: . Men vet inte, kanske bara är jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Detta är i mina ögonen en ganska glad och nöjd smily: ;) . Men vet inte, kanske bara är jag.

Jaha... så alla som gör en leende gubbe dom sitter och ler för fullt på riktigt? eller dom dom gör lipande gubbar, dom sitter och lipar mot skärmen? eller dom som gör rodnande gubbar, sitter dom och rodnar på riktigt framför datorn? ;):D:ermm::ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jaha... så alla som gör en leende gubbe dom sitter och ler för fullt på riktigt? eller dom dom gör lipande gubbar, dom sitter och lipar mot skärmen? eller dom som gör rodnande gubbar, sitter dom och rodnar på riktigt framför datorn?  ;)  :D  :ermm:  :ermm:

Jag visste att du skulle svara med något irriterande för att visa att du inte hade fel men det där var väl lite tråkigare än vad jag hade väntat mig.

fan vad irriterad jag blir på alla som tror massa saker på detta forum... skriver man en sak så tror dom att man skriver si och så för helt konstiga andledningar.. eller så tror dom nåt helt annorlunda.

Nu är det ju du som sitter och bestämmer vad det är jag menar med mitt inlägg. Vad får dig att tro att jag anser att folk sitter sitter och grimaserar bara för dom postar en viss sorts smily? När man gör en glad smily "skrattar" man ju på forumet (men inte nödvändigtvis IRL), man vill man ju uttrycka en viss sorts känsla. Så, fafan snackar du om?

Fråga vem som helst hur dom skulle tolka ditt inlägg där du skrev att du är bannad från massa forum och sedan la till " ;) " i slutet av texten, så ska vi se vem som har rätt.

Redigerad av The Dude
Länk till kommentar
Dela på andra sidor