Kalan Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag har fått en, för spam i vardagssnack. Skrev att jag skulle gå och lägga mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Ah, skön. Joru. den gamla goda tiden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 1) @ Vice.: Du fick din av Jocken, och jo, allting syns. =P 2) Ajo.. jag har inte en enda varning. =) 1) Va?! Ja det var kanske Jocken?! Så det syns trotts att han tog bort den 20 min efter att han satte dit den? Surt... 2) Längre... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Hrm. Besitter två eller tre, om jag inte misstar mig. Anledningar? Well, spam. Har nämligen en tendens att bli carried away då jag känner lukten av revolution i luften... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tux Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Jag har 1 Varning från KalleR... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Har en varning, kanske två..Spammade lite i Vardagssnack för ca 2 år sedan..sen har jag väl varit allmänt taskig med ett par stycken, lyckligtvis blev DOM bannade och inte jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
[B][O][T] Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Har inga varningar, har aldrig blivit varnad/banlyst på något forum överhuvudtaget. BOT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gizmo91 Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag vet inte exakt men jag tror att jag har 4 stycken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Har en söt varning från KalleR, jag känner mig väldigt rebellisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Fyra tror jag, jag tycker inte att jag är så olydig egentligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag har en så vitt jag vet. Råkade uppmana folk till Warez :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 .har inga varningar.. på något forum.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Fattar inte hur folk kan vara helt utan varningar på alla forum... jag är bannad på 2 forum.. 4 varningar här... 2/3 på ett annat forum.. och 1/3 på ett Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fireblade Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Inga varningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Fattar inte hur folk kan vara helt utan varningar på alla forum... jag är bannad på 2 forum.. 4 varningar här... 2/3 på ett annat forum.. och 1/3 på ett Du är faktiskt jävligt dryg, inte förvånad att du folk bannar dig. Lite patetiskt att du verkar vara nöjd med det också. --- 0 varningar, men jag förtjänar väl ett par för personangrepp skulle jag tro, men jag personangreppar bara när det är befogat och antar att det är därför jag gått ovarnad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nord Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag vet inte exakt men jag tror att jag har 4 stycken. Du har en, och inte fyra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BroDD Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Du är faktiskt jävligt dryg, inte förvånad att du folk bannar dig. Lite patetiskt att du verkar vara nöjd med det också. --- 0 varningar, men jag förtjänar väl ett par för personangrepp skulle jag tro, men jag personangreppar bara när det är befogat och antar att det är därför jag gått ovarnad. Vart i min post sa jag att jag var nöjd? fan vad irriterad jag blir på alla som tror massa saker på detta forum... skriver man en sak så tror dom att man skriver si och så för helt konstiga andledningar.. eller så tror dom nåt helt annorlunda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
alexzander Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag undrar bara hur många jag har... 4/5? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 Jag undrar bara hur många jag har... 4/5? 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zack Skrivet 26 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 26 februari, 2006 3 Jag fick en av dig. Jag vet att det är ditt sätt att säga att du älskar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts