Jump to content

Varningar

felshoe
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 342
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fattar inte hur folk kan vara helt utan varningar på alla forum... jag är bannad på 2 forum.. 4 varningar här... 2/3 på ett annat forum.. och 1/3 på ett :shifty:

Du är faktiskt jävligt dryg, inte förvånad att du folk bannar dig. Lite patetiskt att du verkar vara nöjd med det också.

---

0 varningar, men jag förtjänar väl ett par för personangrepp skulle jag tro, men jag personangreppar bara när det är befogat och antar att det är därför jag gått ovarnad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du är faktiskt jävligt dryg, inte förvånad att du folk bannar dig. Lite patetiskt att du verkar vara nöjd med det också.

---

0 varningar, men jag förtjänar väl ett par för personangrepp skulle jag tro, men jag personangreppar bara när det är befogat och antar att det är därför jag gått ovarnad.

Vart i min post sa jag att jag var nöjd?

fan vad irriterad jag blir på alla som tror massa saker på detta forum... skriver man en sak så tror dom att man skriver si och så för helt konstiga andledningar.. eller så tror dom nåt helt annorlunda :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor