rabarben Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Inte en enda prick under alla dessa år... Wow! Över 4000 inlägg och inte en enda varning! Hihi har bara nåt på 800 och kommer snart ha 2 varningar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jaeger Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Detta är faktiskt rasistiskt Senast jag kollade var det "samma" urras(?) i skåne som i resten av Sverige :S Redigerad 24 februari, 2006 av jaeger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Senast jag kollade var det "samma" urras(?) i skåne som i resten av Sverige :S Men inte bokstavligt då! Men det är ju som att vara rasist mot sitt eget folk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Har 2 st tror jag haha ;D En för nattspam med teh hemul En för att jag drog in en 1280x1024bild i min signatur när folk klagade på storleken ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Man är Rasistisk när man värderar efter Människo Ras Det här kan man kalla för vanlig mobbning p.g.a. Olikheten BTW: Jag har 1 varning som jag fick av Stell :'( nog för att jag skrev 1 inlägg efter att dom hade sagt att man skall sluta skriva i en spamm tråd, men men... Man tar sitt straff Redigerad 24 februari, 2006 av I lol Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Synd att flera inte förstog att mitt inlägg var ironiskt då han precis innan skrivit att han inte ska dra på sig en varnign igen såvida ingen snackar skit om skåne. Dessutom har jag levt tillräckligt länge för att örstå att man inte säger "dem" och "vi" när det gäller ett land. Förstår inte ens varför man ska bli sur om nån hackar på något län i sverige, vi är ju för fan samma land. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Förstår inte ens varför man ska bli sur om nån hackar på något län i sverige, vi är ju för fan samma land. Skulle du bli glad om din farsa t.ex. skulle vara väldigt arg på din morsa, ni är ju i samma hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 En för att jag drog in en 1280x1024bild i min signatur när folk klagade på storleken ;D Ah, skön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Helt ren, inte en enda prick i registret! Ska skaffa mig en t-shirt med texten "Jag har 0 varningar efter 1 710 inlägg". Och sedan, såklart, en med texten "Det tog mig X antal inlägg att få en varning". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Helt ren, inte en enda prick i registret! Ska skaffa mig en t-shirt med texten "Jag har 0 varningar efter 1 710 inlägg". Och sedan, såklart, en med texten "Det tog mig X antal inlägg att få en varning". Jag kan skaffa en med: Det här är min fjärde medlem på GTAsajtens forum. Offtopic: Idag är det exakt en månad sen Funnylin skrev ett inlägg senast. Har han dött eller lämnat oss? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Skulle du bli glad om din farsa t.ex. skulle vara väldigt arg på din morsa, ni är ju i samma hus Vad har det med saken att göra? Har svårt att tänka mig att någon här inne skulle vara arg på någon bara för att dom bor i ett visst län? Och om mina föräldrar som för övrigt inte bor i samma hus skulle bråka så har det väl inget med rasism eller liknande att göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Vad har det med saken att göra? Har svårt att tänka mig att någon här inne skulle vara arg på någon bara för att dom bor i ett visst län? Och om mina föräldrar som för övrigt inte bor i samma hus skulle bråka så har det väl inget med rasism eller liknande att göra? Förstår inte ens varför man ska bli sur om nån hackar på något län i sverige, vi är ju för fan samma land. nytt exempel: Alltså att en brorsa blir sur för att den andra brorsan hackar på den tredje brorsan, och dom är ju fan i samma hus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Har ingen vad jag vet. Hultan borde aktivera funktionen som gör att man ser hur många man själv har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) Har ingen vad jag vet. Hultan borde aktivera funktionen som gör att man ser hur många man själv har. Tror han har den avaktiverad för att det inte ska vara så mycket prat om dem. Det räcker med att vi jämför medlemsnummer, antal posts och skostorlek (?). Redigerad 25 februari, 2006 av Siana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Har ingen vad jag vet. Hultan borde aktivera funktionen som gör att man ser hur många man själv har. Håller med till 100%! + 220 = 320% Det är ju bättre att veta hur långt der är kvar före man blir bannad än att inte vara försiktig blä blä blä... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Håller med till 100%! + 220 = 320% Det är ju bättre att veta hur långt der är kvar före man blir bannad än att inte vara försiktig blä blä blä... Man ska vara försiktig från början. Hur smakade den portionen moral? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eliizar Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Nada här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 (redigerad) nytt exempel: Alltså att en brorsa blir sur för att den andra brorsan hackar på den tredje brorsan, och dom är ju fan i samma hus Du kan ju inte gämföra ett län med en tredje brorsa Redigerad 25 februari, 2006 av P1rsson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alpha Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 Inga. Jak er snel hest. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 25 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2006 En tror jag.. Skrev bara att filmnamn och att jag var glad över en sak.. Enligt mig själv så bröt jag inte nån regel, utan bara var på gränsen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts