Jump to content

Varningar

felshoe
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 342
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Man är Rasistisk när man värderar efter Människo Ras :ermm:

Det här kan man kalla för vanlig mobbning p.g.a. Olikheten ;P

BTW: Jag har 1 varning som jag fick av Stell :'(

nog för att jag skrev 1 inlägg efter att dom hade sagt att man skall sluta skriva

i en spamm tråd, men men... Man tar sitt straff ^_^

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Synd att flera inte förstog att mitt inlägg var ironiskt då han precis innan skrivit att han inte ska dra på sig en varnign igen såvida ingen snackar skit om skåne. Dessutom har jag levt tillräckligt länge för att örstå att man inte säger "dem" och "vi" när det gäller ett land.

Förstår inte ens varför man ska bli sur om nån hackar på något län i sverige, vi är ju för fan samma land.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Helt ren, inte en enda prick i registret! Ska skaffa mig en t-shirt med texten "Jag har 0 varningar efter 1 710 inlägg". Och sedan, såklart, en med texten "Det tog mig X antal inlägg att få en varning".

Jag kan skaffa en med:

Det här är min fjärde medlem på GTAsajtens forum. :ermm:

Offtopic: Idag är det exakt en månad sen Funnylin skrev ett inlägg senast. Har han dött eller lämnat oss?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle du bli glad om din farsa t.ex. skulle vara väldigt arg på din morsa, ni är ju i samma hus :ermm:

Vad har det med saken att göra? Har svårt att tänka mig att någon här inne skulle vara arg på någon bara för att dom bor i ett visst län? Och om mina föräldrar som för övrigt inte bor i samma hus skulle bråka så har det väl inget med rasism eller liknande att göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad har det med saken att göra? Har svårt att tänka mig att någon här inne skulle vara arg på någon bara för att dom bor i ett visst län? Och om mina föräldrar som för övrigt inte bor i samma hus skulle bråka så har det väl inget med rasism eller liknande att göra?

Förstår inte ens varför man ska bli sur om nån hackar på något län i sverige, vi är ju för fan samma land.

nytt exempel:

Alltså att en brorsa blir sur för att den andra brorsan hackar på den tredje brorsan, och dom är ju fan i samma hus :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har ingen vad jag vet.

Hultan borde aktivera funktionen som gör att

man ser hur många man själv har.

Tror han har den avaktiverad för att det inte ska vara så mycket prat om dem. Det räcker med att vi jämför medlemsnummer, antal posts och skostorlek (?).

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor