chiligr Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Nej, JAG tycker fortfarande Skåne är bajs, DU tycker att en stor del av Sverige är bajs, vi är inte samma person, och om du tror det, kom in på något psyk... Det jag menade var att du tycker att en stor del av sverige är bajs...SKÅNE ÄR DEN STORA DELELN AV SVERIGE!! trög liten grabb Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Det jag menade var att du tycker att en stor del av sverige är bajs...SKÅNE ÄR DEN STORA DELELN AV SVERIGE!! trög liten grabb Skåne är inte ens stort om man jämför med Sverige... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Nej, JAG tycker fortfarande Skåne är bajs, DU tycker att en stor del av Sverige är bajs, vi är inte samma person, och om du tror det, kom in på något psyk... Det märks att du verkligen är för ung för detta forum... Skåne är inte ens stort om man jämför med Sverige... Nej med är en stor del av befolkningen 1.5 - 1.7 miljoner Redigerad 24 februari, 2006 av Ceone Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Skåne är inte ens stort om man jämför med Sverige... Men du är ju knäpp i svansen på riktigt?!!?! Har ajg jämfört med Sverige? nej. skåne är en stor del av vårt land! Det är ingen jämförelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Är skåne bajs? Syftar du på lukt då eller? Jag skulle säga så här att det kommer betydligt mycket mer avgaser från stockholms industrier än Skånes rapsfält... Ta fram några argument om du tycker skåne är så dåligt Detta är faktiskt rasistiskt (hur fan stavas det) så du tycker att du är bättre än oss bara för att du bor i en annan del av Sverige... Nu blir det fan snart en tråd till alltså... Med risk för en varning så säger jag... Dra åt helvete Kattälskaren! Vet att jag kommer få en varning eftersom posthuntern är så jävla omtyckt... men det kändes jävligt skönt att få ut det! Redigerad 24 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Oh, dammit. Ni kan inte ens diskutera varningar utan att plocka på er några på köpet, kan ni? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Oh, dammit. Ni kan inte ens diskutera varningar utan att plocka på er några på köpet, kan ni? Som sagt när det gäller att folk snackar skit om skåne är min stubin kort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Skåne är inte ens stort om man jämför med Sverige... Seriöst... Du har väl inte ens läst geografi i skolan än? Har du varit i Skåne? Skåne har största delen av Sveriges jordbruk = Att dem står för en stor del av våra intäkter, som i sin tur används för att betala ditt barnbidrag. Redigerad 25 februari, 2006 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Seriöst... Du har väl inte ens läst geografi i skolan än? Har du varit i Skåne? Skåne har största delen av Sveriges jordbruk = Att står för en stor del av våra intäkter, som i sin tur används för att betala ditt barnbidrag. Plus att det Skåne är det mest folktäta landskapet i Sverige EDIT: Skrev skåne istället för Sverige Redigerad 24 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Bleh. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Plus att det Skåne är det mest folktäta landskapet i skåne I Sverige menar du väl! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) I Sverige menar du väl! Hihi! Jo det var ju det jag menade Kattälskaren: Det här är ingen chatt... EDIT: Även om jag kom in på att stockholm hade mycket avgaser... ta inte illa upp. Jag tog bara det som exempel och då dök Stockholm upp i hövvet. Redigerad 24 februari, 2006 av rabarben Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Nej, JAG tycker fortfarande Skåne är bajs, DU tycker att en stor del av Sverige är bajs, vi är inte samma person, och om du tror det, kom in på något psyk... Du får gärna förklara vad som är fel med Skåne. Är det hur dem pratar kanske? Är det därför du ogillar dem? Eller vad är det annars? Eller är du bara för liten för att tänka själv och tror på andras idiotier om hur hemskt Skåne är? Tro inte att du är bättre för att du bor i en annan del av landet. Och nej, jag är inte från Skåne, men jag hatar era idiotiska kommentarer om Skåne. Redigerad 24 februari, 2006 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hade några varningar, tyvärr. @Skåne shitet igen: Fatta bara att Skåne k***ar alla landskap. Det min mening. Jag har inget emot andra landskap. Tycker att alla hjälper Sverige på något sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gof Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ska vi inte gräva iväg hela Svealand o Götaland? Norrland FTW och därmed italiensk pasta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Häho. Hahhaahah vilken efterbliven hemsida, tänk att folker lägger ner tid på att skappa sån skit, säger bara en sak GET A LIFE. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tangelito Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 >> orka me såna topics asså. >>> aa jag har fått en varning: dra upp gamla trådar ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ska vi inte gräva iväg hela Svealand o Götaland? Norrland FTW och därmed italiensk pasta! Precis! Norrland FTW! Norrland äger. Fast det gör skåne också Fast ni påstår hela tiden att skåne är platt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sebbe68 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ord från webmastern. "fråga inte mig, jag vet inget", Jag går på Griisbergska skolan i Örebro, när han säger skola betyder det då att han är en liten fjortis (under 16)?. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Inte en enda prick under alla dessa år... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts