Jump to content

Varningar

felshoe
 Share

Recommended Posts

• Inlägg 342
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Nej, JAG tycker fortfarande Skåne är bajs, DU tycker att en stor del av Sverige är bajs, vi är inte samma person, och om du tror det, kom in på något psyk...

Det märks att du verkligen är för ung för detta forum...

Skåne är inte ens stort om man jämför med Sverige...

Nej med är en stor del av befolkningen 1.5 - 1.7 miljoner

Redigerad av Ceone
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är skåne bajs? Syftar du på lukt då eller? Jag skulle säga så här att det kommer betydligt mycket mer avgaser från stockholms industrier än Skånes rapsfält...

Ta fram några argument om du tycker skåne är så dåligt :P Detta är faktiskt rasistiskt (hur fan stavas det) så du tycker att du är bättre än oss bara för att du bor i en annan del av Sverige... Nu blir det fan snart en tråd till alltså... Med risk för en varning så säger jag...

Dra åt helvete Kattälskaren!

Vet att jag kommer få en varning eftersom posthuntern är så jävla omtyckt... men det kändes jävligt skönt att få ut det!

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skåne är inte ens stort om man jämför med Sverige...

Seriöst... Du har väl inte ens läst geografi i skolan än? Har du varit i Skåne? Skåne har största delen av Sveriges jordbruk = Att dem står för en stor del av våra intäkter, som i sin tur används för att betala ditt barnbidrag.

Redigerad av Jacker
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Seriöst... Du har väl inte ens läst geografi i skolan än? Har du varit i Skåne? Skåne har största delen av Sveriges jordbruk = Att står för en stor del av våra intäkter, som i sin tur används för att betala ditt barnbidrag.

Plus att det Skåne är det mest folktäta landskapet i Sverige :P

EDIT: Skrev skåne istället för Sverige :D

Redigerad av rabarben
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, JAG tycker fortfarande Skåne är bajs, DU tycker att en stor del av Sverige är bajs, vi är inte samma person, och om du tror det, kom in på något psyk...

Du får gärna förklara vad som är fel med Skåne. Är det hur dem pratar kanske? Är det därför du ogillar dem? Eller vad är det annars? Eller är du bara för liten för att tänka själv och tror på andras idiotier om hur hemskt Skåne är? :P

Tro inte att du är bättre för att du bor i en annan del av landet. Och nej, jag är inte från Skåne, men jag hatar era idiotiska kommentarer om Skåne.

Redigerad av CurunirOfValinor
Länk till kommentar
Dela på andra sidor