mr_tobbe Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Har inte fått några, men jobbar på det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag har 1, det var för att jag skrev "Intresseklubben antecknar", som ganska många gör utan att få en varning. Samma här. Fast själv la jag upp en bild också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Farlige jag, har fått två varningar. De var dock båda rätt länge sen, som ni kan se på datumen. Det fräsiga är att de båda är från individer som man inte får varningar från idag. Kan tillägga att mina "duster" med tomtefar mestadels var på skoj, då vi känner varann IRL. Trolleri-tråden, som Hultenius så snyggt felstavade, skapade jag för ett jävla tag sen. När Wild_Hawk (om ni minns honom) snackade skit om trollkarlar gav jag honom ett mumsigt påhopp. Så det kan gå. Ho-hum. Men det var längesen. Nu är jag så duktig så. Eller? http://img158.imageshack.us/img158/5831/varningar3ej.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Yepp. Nu är det bekräftat. Tåpp3 berättade för mig att jag fick en varning den 7 Februari för spam. Jag skrev i en tråd som var "felgjord", ett misstag alltså. Dock kan jag inte hitta den nu, så jag antar att den skrotades. Jag ångrar mig såå :'( . det ska jag verkligen aldrig göra igen. Men egentligen är jag världens snällaste person och jag är ganska säker på att jag inte kommer få nån mer varning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Tror inte jag heller kommer att få en varning igen Om inte någon snackar skit om skåningar! Då ryter jag till... och då kommer det flyga rabarber vilt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P1rsson Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Tror inte jag heller kommer att få en varning igen Om inte någon snackar skit om skåningar! Då ryter jag till... och då kommer det flyga rabarber vilt! Vadådå? Vi svenskar vill inte att ni ska tillhöra Sverige, big deal? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vadådå? Vi svenskar vill inte att ni ska tillhöra Sverige, big deal? Dude, sätt inte igång mördarmaskinen igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vadådå? Vi svenskar vill inte att ni ska tillhöra Sverige, big deal? Lägg bara ner... Okej? "Vi" gör "er" inget illa. Så lägg bara ner... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Vadådå? Vi svenskar vill inte att ni ska tillhöra Sverige, big deal? Vad är det för fel på skåningar egentligen? Har aldrig begripit det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Oftast får man PM när man får en varning, ibland kan man glömma det med. Är ni osäkra på om ni har varningar är det bara att PMa och fråga, för ska ni fråga har så blir det bara massa posthunting.. och ingen bryr sig egentligen om vad någon annan har fått i varning och hur många dom har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Tror inte jag heller kommer att få en varning igen Om inte någon snackar skit om skåningar! Då ryter jag till... och då kommer det flyga rabarber vilt! Häho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Häho. Den sidan är rolig som fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Häho. Hehe. Skåne osar bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Hehe. Skåne osar bajs. Skåne ÄR bajs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Skåne ÄR bajs. Du vet inte vad du babblar om... låt oss i stället säga: EN STOR DEL AV SVERIGE ÄR BAJS!!! tänker du annorlunda nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Du vet inte vad du babblar om... låt oss i stället säga: EN STOR DEL AV SVERIGE ÄR BAJS!!! tänker du annorlunda nu? Måste hålla med där. Sverige är ett skitland. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Måste hålla med där. Sverige är ett skitland. Japp... men vi ska inte skylla på skåne...skutskär lukatar väre.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Värst vad alla är skötsamma - det är jag och crisch som är GTAsajtens svarta får. True 'dat. Stick it to the Man är mitt motto, dock. Så STICK IT TO THE MAN OCH BLI VARNAD OCH COOL. YEEHAW YIP YIP YIP. Eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag har två... om man hade räknat med jockens så hade jag haft 3 stycken men den blev ju borttagen. Jag fick en av KalleR tror jag när jag gick igång med mitt "jag gillar -insert ord-." Den andra vet jag faktiskt inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Du vet inte vad du babblar om... låt oss i stället säga: EN STOR DEL AV SVERIGE ÄR BAJS!!! tänker du annorlunda nu? Nej, JAG tycker fortfarande Skåne är bajs, DU tycker att en stor del av Sverige är bajs, vi är inte samma person, och om du tror det, kom in på något psyk... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts