FoxtroT Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Jag har en, vad jag vet.. Chattade lite i en tråd i San Andreas-delen när jag var ny här och då blev det varning av Jocken Ja, han hade sin lilla period Jag har 1 varning vad jag vet, påhopp mot grim Förlåt Redigerad 24 februari, 2006 av Glockalnet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag har en varning, för onödig tråd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag har en varning, för onödig tråd WTF Det skulle dom kunna göra mot alla noobs i GTA Forumen i stället som inte söker eller använder ögonen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Inga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Vice. Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Inga vad jag vet. Fick en av Funnyline tror jag för att jag skrev "jhljjh" i en tråd. Men han tog bort den igen efter 20 minuter efter jag hade förklarat mig så jag kunde skriva igen. Vet inte om den syns eftersom han tog bort den. Redigerad 24 februari, 2006 av Vice. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlewME Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Inga vad jag vet. Fick en av Funnyline tror jag för att jag skrev "jhljjh" i en tråd. Men han tog bort den igen efter 20 minuter efter jag hade förklarat mig så jag kunde skriva igen. Vet inte om den syns eftersom han tog bort den. Det syns i en logg vad som har hänt. Man kan kolla om du blivit varnad sedan tidigare osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Senaste varningen var: Du har nu tillräckligt med varningar, nu är det upp till Hultan att stänga av dig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag har en varning Av KalleR Upprepning av onödig tråd trots låsning... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Har så vitt jag vet en varning.. För spam, om minnet inte sviker mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag har en, som jag vet om iallafall. Men modsen berättar väl alltid om dom ger en varning eller inte? Jaja, jag har en iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Men modsen berättar väl alltid om dom ger en varning eller inte? Nope, var ingen som berättade för mig.. Jag fick reda på det när jag skicka ett PM och frågade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Har 2 varningar, och den ena av dom är jag tveksam till om jag förtjänade... den andra gick jag väl över strecket... men inte mycket. Varningarna kom för nåt jag skrev i Modding-forumet och... San Andreas... kanske... Och ingen av varningarna har jag fått av globala moderatorer, höhöhö. Och båda kom under 2005. Redigerad 24 februari, 2006 av Cortez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Har inga, trots att jag är en av de äldsta(forumtid alltså)aktiva medlemmarna... men så var reglerna något slappare när jag var ny här. Redigerad 24 februari, 2006 av Stoffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) Har 2 varningar, och den ena av dom är jag tveksam till om jag förtjänade... Neh? Du har bara en varning. @ Vice.: Du fick din av Jocken, och jo, allting syns. =P Ajo.. jag har inte en enda varning. =) Redigerad 24 februari, 2006 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Ajo.. jag har inte en enda varning. =) Var det inte modsen som varnade varandra hela tiden? Typ att stellan hade flera hundra 'varningar' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 4/5. Fick för ett par år sen, spammade tydligen i Vardagssnack. En annan när jag skrev en "krönika" om en "idiot- tråd" i SA- forumet, sommaren -04. Den tredje för några månader sen - spam tydligen. Den fjärde när jag inte tänkte mig för och frågade om WareZ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 (redigerad) 4/5. Fick för ett par år sen, spammade tydligen i Vardagssnack. En annan när jag skrev en "krönika" om en "idiot- tråd" i SA- forumet, sommaren -04. Den tredje för några månader sen - spam tydligen. Den fjärde när jag inte tänkte mig för och frågade om WareZ. Hoho - då kanske jag också ska gå in på vad jag är varnad för. Personangrepp (kallade nån bög eller nåt) Personangrepp (kallade perlan ful) Spam i V-snack (En massa som spammade och jag hoppade på) Spam i forumiten-tråden Spam i nån skittråd .. kan inga fler.. Herrejisses detta är inget att vara stolt över Redigerad 24 februari, 2006 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 För att du uppmanat till warez i din signatur! vad är det som är så jävla svårt att förstå med reglerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tweak Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Va där det för problem du har? är det så jävla svårt för din lilla hjärna att tänka ut att det är onödigt att posta i intervjutråden. Klart som in i helvete att tråden låses så fort vi har tid. När jag fick det där pm:et kanske jag fick en varning, vetifan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 24 februari, 2006 Rapportera Share Skrivet 24 februari, 2006 Jag har inte fått någon varning, inte vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts