KalleR Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) När jag läste i några trådar bakåt så var det någon som hette saffecool och blev banned för 5 varningar. Kan ni förklara vad han hade gjort för att få fem varningar? Orkar inte läsa vad du gjorde, men att skapa nytt konto för att det gamla blivit bannat leder till ban direkt. Redigerad 1 mars, 2006 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Miike Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Orkar inte läsa vad du gjorde, men att skapa nytt konto för att det gamla blivit bannat leder till ban direkt. Watchclean!! (Klockren..Svengelska.. ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Nja ingen vad jag vet^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reve Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Oookej, nu ska vi lugna ner oss... ...I am calm yeah thats me MR.CALM! Ska vi sjunga lite...nanan...hatten är din...nanana Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 1. Vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 guardian: Nopp, du är ren. VickeX: Två vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Fick en jävla massa inom ngn månad bara. ^^ Annars hade jag varit ren i 3 år. ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mathias Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 En händelse: Jag var riktigt trött och valde att vara lite "jobbig spammare" så jag bara tog en random av de första riktigt gammla trådarna i SA forumet och bara skrev något i den. Då fick jag en varning men kunde ej posta. Då visste jag inte att de stänge av folk under några dagar. därför trode jag att jag blivit bannad. Därför gjorde jag ett account till för att fråga vad som egentligen hände. Detta resulterade i 2 varningar (trode bara att jag fick 1 för det) Sen har jag fått 2 till som jag (säg vad du vill Jocken) INTE fått något PM om vad jag gjort för att fötjäna. Fick ingen kommentar:Ska man ha 2 varningar för det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag tror jag har en ? Men ja kommer inte ihåg varför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag tror jag har en ? Men ja kommer inte ihåg varför. Stämmer, du har en, du fick den av mig. Mohahaha! Orsak - Minst 2 obeskrivande topictitlar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 (redigerad) Stämmer, du har en, du fick den av mig. Mohahaha! Orsak - Minst 2 obeskrivande topictitlar Varför fick ja den då ? Kanske var för någon topic ja gjorde, typ obeskrivande titel eller nått. Redigerad 1 mars, 2006 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Har jag någon varning? Typ en har jag väl? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Har jag någon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 VaXXoR: Jag skrev orsaken om du missade det. epix: Clean Tiger: Clean Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Roxxy Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Am I clean Mr. Azore? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Am I clean Mr. Azore? Clean. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sir.Per Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag då? kanske fick 1 i moddings forumet för aett tag sen när jag höll på med 2 saker så gjorde jag 1 tråd om varje sak så låste a.a den ena och sa att jag skulle hålla mig till 1 tråd så gjorde jag en ny! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag då? kanske fick 1 i moddings forumet för aett tag sen när jag höll på med 2 saker så gjorde jag 1 tråd om varje sak så låste a.a den ena och sa att jag skulle hålla mig till 1 tråd så gjorde jag en ny! Du har ingen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 mars, 2006 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2006 Jag då? 5 varningar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts